Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!


Anbefalte innlegg

Syntes ikke jeg er rettferdig :(

Spiller det noen rolle for deg? Det betyr at du kan begynne å bruke Auction House allerede med en gang du kommer deg til byene (Og har cash) og ikke trenger vente evigheter på at folk skaffer seg nok equipment til at de kan begynne å selge.

 

Dette er bare en stress test beta - om noen allerede er lvl60 spiller ingen trille. Når retail kommer derimot :)

du har et poeng der, men tenk deg på PvP serverene da.. du ville ikke likt å møte en i lvl 60 der :(

Det er nok begrensninger på hvem som kan angripe hvem ... en lvl 60 kan nok ikke angripe en lvl 5 og vice versa...

Det er ikke sånn enda, men det skal bli nesten sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hm.. vet dette er litt ot, men kommer retail spillet på CD eller DVD?

 

ps... paserte akk 100 mB :D

Det kommer på 4 CD'er tror jeg ... står hvertfall så i manualen.

Burde heller vært 1 dvd, hvem er det som IKKE har en dvd-rom i pc'n sin idag?

selv min laptop som nærmer seg pc gammlehjemmet har en dvd-rom.

Lenke til kommentar
hm.. vet dette er litt ot, men kommer retail spillet på CD eller DVD?

 

ps... paserte akk 100 mB :D

Det kommer på 4 CD'er tror jeg ... står hvertfall så i manualen.

Burde heller vært 1 dvd, hvem er det som IKKE har en dvd-rom i pc'n sin idag?

selv min laptop som nærmer seg pc gammlehjemmet har en dvd-rom.

collectors edition kommer med spillet på dvd og cd om jeg ikke husker feil

Lenke til kommentar
Syntes ikke jeg er rettferdig :(

Spiller det noen rolle for deg? Det betyr at du kan begynne å bruke Auction House allerede med en gang du kommer deg til byene (Og har cash) og ikke trenger vente evigheter på at folk skaffer seg nok equipment til at de kan begynne å selge.

 

Dette er bare en stress test beta - om noen allerede er lvl60 spiller ingen trille. Når retail kommer derimot :)

du har et poeng der, men tenk deg på PvP serverene da.. du ville ikke likt å møte en i lvl 60 der :(

Det er nok begrensninger på hvem som kan angripe hvem ... en lvl 60 kan nok ikke angripe en lvl 5 og vice versa...

Jo, en lvl 60 kan angripe en lvl 5, men hva det har å si for honor greiene er en annen sak...

Lenke til kommentar
Syntes ikke jeg er rettferdig :(

Spiller det noen rolle for deg? Det betyr at du kan begynne å bruke Auction House allerede med en gang du kommer deg til byene (Og har cash) og ikke trenger vente evigheter på at folk skaffer seg nok equipment til at de kan begynne å selge.

 

Dette er bare en stress test beta - om noen allerede er lvl60 spiller ingen trille. Når retail kommer derimot :)

du har et poeng der, men tenk deg på PvP serverene da.. du ville ikke likt å møte en i lvl 60 der :(

Det er nok begrensninger på hvem som kan angripe hvem ... en lvl 60 kan nok ikke angripe en lvl 5 og vice versa...

Jo, en lvl 60 kan angripe en lvl 5, men hva det har å si for honor greiene er en annen sak...

Og honor-systemet er jo ikke implentert enda, så det er fritt frem for alle..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Bare lurer på en ting, tror dere det kommer til å skje noen ting klokken 12? Eller bruker de GMT? Sånn at når den er 12 her så er den bare 11 hos Blizzard.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
... er det noen som har OVER 28 kb\s?

 

i såfall, hvordan?

Ikke klag... jeg ligger på max 30, men som oftest 10 hele tiden... er på 10%... Har holdt på side kl 14.00 i dag :no:

Til glede for deg og ergrelse for de fleste andre her i europa så tror jeg nok ikke det skjer noe i dag. :( Du rekker nok å få lastet det ned. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...