Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
de som har lasta ned closed beta eller hva det enn heter kan de spille spillet uten kit?? er selv litt sent ute til og laste ned og er på 20% nå  :blush: plase svar og ikke les rett forbi posten min

Alle som spillte CB kan logge på kontoene sine når FB begynner og fortsette på samme characterene sine dersom de vil det.

 

Edit: Og selvsagt, som thomas_c24 sa, du kan ikke spille dersom du kun har CB klienten. Det er altså en valid konto du må ha :)

Endret av Blib
Lenke til kommentar
##¤%&/ dama vil spille sims2..... NEI sa i  :hmm:

Ikke la dama ødelegge denne kvelden eller noen andre kvelder de neste måndene :p

Kjøp en egen pc til ho ;)

 

 

Har en liten følelse av at FB kommer kl 23:58 i dag, ja..

I dag er jo slutten på 1. kvartal av januar og Blizzard sa det skulle komm i begynnelsen av januar

Lenke til kommentar
de som har lasta ned closed beta eller hva det enn heter kan de spille spillet uten kit?? er selv litt sent ute til og laste ned og er på 20% nå :blush: plase svar og ikke les rett forbi posten min

Kun tidligere CB testere og personer som har kjøpt FB kit kan begynne å spille. Andre personer må vente til release eller til de kanskje drar inn flere personer etterhvert

Lenke til kommentar
Alle som spillte CB kan logge på kontoene sine når FB begynner og fortsette på samme characterene sine dersom de vil det.

Syntes ikke jeg er rettferdig :(

Hvorfor ikke? De vil spille på egne servere så vidt jeg vet. Nye spillere vil få et utvalg av nye servere å spille på

Lenke til kommentar
Syntes ikke jeg er rettferdig :(

Spiller det noen rolle for deg? Det betyr at du kan begynne å bruke Auction House allerede med en gang du kommer deg til byene (Og har cash) og ikke trenger vente evigheter på at folk skaffer seg nok equipment til at de kan begynne å selge.

 

Dette er bare en stress test beta - om noen allerede er lvl60 spiller ingen trille. Når retail kommer derimot :)

Lenke til kommentar
de som har lasta ned closed beta eller hva det enn heter kan de spille spillet uten kit?? er selv litt sent ute til og laste ned og er på 20% nå  :blush: plase svar og ikke les rett forbi posten min

Har du closed beta-plass eller preorder-kit er du garantert plass i final beta, samt at du er blant de første som får bli med. Det hjelper ikke at du har lastet ned closed beta, du trenger en closed beta account. Har du ingen av delene, er det fortsatt muligheter, om enn små. Blizzard vil åpne for andre testere i final beta også, men de vil nok få starte senere. Dessuten er det stor kamp om plassene.

Lenke til kommentar
Syntes ikke jeg er rettferdig :(

Spiller det noen rolle for deg? Det betyr at du kan begynne å bruke Auction House allerede med en gang du kommer deg til byene (Og har cash) og ikke trenger vente evigheter på at folk skaffer seg nok equipment til at de kan begynne å selge.

 

Dette er bare en stress test beta - om noen allerede er lvl60 spiller ingen trille. Når retail kommer derimot :)

du har et poeng der, men tenk deg på PvP serverene da.. du ville ikke likt å møte en i lvl 60 der :(

Lenke til kommentar
de som har lasta ned closed beta eller hva det enn heter kan de spille spillet uten kit?? er selv litt sent ute til og laste ned og er på 20% nå  :blush: plase svar og ikke les rett forbi posten min

huff, jeg håper det..

 

jeg håper også at det jeg venter på er public signup og ikke noe closed cd key greier :nei:

 

More testers will be included in the near future. :love:

Endret av bobjan
Lenke til kommentar
Syntes ikke jeg er rettferdig :(

Spiller det noen rolle for deg? Det betyr at du kan begynne å bruke Auction House allerede med en gang du kommer deg til byene (Og har cash) og ikke trenger vente evigheter på at folk skaffer seg nok equipment til at de kan begynne å selge.

 

Dette er bare en stress test beta - om noen allerede er lvl60 spiller ingen trille. Når retail kommer derimot :)

du har et poeng der, men tenk deg på PvP serverene da.. du ville ikke likt å møte en i lvl 60 der :(

Det er nok begrensninger på hvem som kan angripe hvem ... en lvl 60 kan nok ikke angripe en lvl 5 og vice versa...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...