Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Ok, så du liker ikke at rolle-figurene har historie og grunner for hva de gjør? Du syntes at hele anime'en skal bare være slossing uten bakgrunn og følelser?

 

Nei, følte at det var gjentakelser, og at jeg hadde fått vite det før. Så det så!

Endret av ZanZel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv syntes jeg at episoden var en god en... Artig med bakgrunnshistorie, mer utdyping om Uchiha klanen pluss mer om Sasuke/Itachi forholdet.

Helt enig. Uchiha-klanen er kanskje min favoritt og disse tilbakeblikkene er nydelige. Likte også godt de som utdypte Neji, Hyuuga-klanen.

Lenke til kommentar
Selv syntes jeg at episoden var en god en... Artig med bakgrunnshistorie, mer utdyping om Uchiha klanen pluss mer om Sasuke/Itachi forholdet.

Helt enig. Uchiha-klanen er kanskje min favoritt og disse tilbakeblikkene er nydelige. Likte også godt de som utdypte Neji, Hyuuga-klanen.

Enig, har starta å like Neji mer og mer nå :love:

Lenke til kommentar
Selv syntes jeg at episoden var en god en... Artig med bakgrunnshistorie, mer utdyping om Uchiha klanen pluss mer om Sasuke/Itachi forholdet.

Helt enig. Uchiha-klanen er kanskje min favoritt og disse tilbakeblikkene er nydelige. Likte også godt de som utdypte Neji, Hyuuga-klanen.

Enig, har starta å like Neji mer og mer nå :love:

Jeg også :yes:

130 var helt grei. Tilbakeblikkene er ikke SÅ artig når de drar ut i det uendelige, men greit nok...

Lenke til kommentar
Syns det var morsommere når Neji var litt drittsekk.. :)

Jeg synes alltid det er tøft med sånne som er skikkelig drittsekk først, for så å bli snillere. :thumbup:

Ja, enig :yes:

 

Og må si jeg har blitt veldig glad i Rock Lee, selvom jeg syns han bare var teit i starten :p

Den drunken boxing greia hans var helt rå! :cool:

Lenke til kommentar

Jeg har også en del folk som jeg liker veldig godt nå, som jeg ikke likte så godt i starten.

Rock Lee - I starten syntes jeg han så bare teit ut, og var liksom teit på alle måter. Men etter den kampen han hadde mot Gaara i episode 48 - 49 så var jeg frelst. Nå er han en av mine absolutte favorittkarakterer.

Kiba - Likte ham ikke så godt når han kjempa mot Naruto, men etterpå så har han blitt bedre.

Neji - Som sagt tidligere, drittsekk først, men nå er'n rå :yes:

Gaara - Hatet ham før. Virkelig. Men SÅ hadde han DEN entreen i episode 124. Det var villt. Gaara eier :love:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
i dag kommer 131! Gleder meg, i og med slik 130 slutta regner jeg med at det blir en del fighting i 131, jippi! :D

I slutten av 129, når vi fikk se hva som skulle skje i neste episode, så så det jo ut som kampen ville komme i 130. Men 130 var jo bare flashbacks det også.

Men 131 er nok kamp ja. Gleder meg til jeg kommer hjem og får sett den i dag :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...