Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Naruto har blitt offisielt linsert av Shopro, som er en av Nord Amerika største Anime distributor. Av både manga og anime, kompaniet er eid av shogakukan inc og shueisha inc også shogakukan producion co LTD.

 

Jo trur det var en gang i februar 2005 det ble linsert.

Endret av arian
Lenke til kommentar

Syns det somregel er kjedelig med flashbacks, men jeg har blitt så vant til det nå! Det er jo nesten i alle fighter i nesten all anime jo.. :) så det er bare å se igjennom flashbacken og vente spent på hva som skjer etterpå...

 

Lurer på hva som skjer i neste ep. om de endelig får testet ut hva som skjer når de kjører chidori og rasengan mot hverandre.. kanskje de blir knust begge to.. ?? :)

Lenke til kommentar
Syns det somregel er kjedelig med flashbacks, men jeg har blitt så vant til det nå! Det er jo nesten i alle fighter i nesten all anime jo.. :) så det er bare å se igjennom flashbacken og vente spent på hva som skjer etterpå...

 

Lurer på hva som skjer i neste ep. om de endelig får testet ut hva som skjer når de kjører chidori og rasengan mot hverandre.. kanskje de blir knust begge to.. ?? :)

Etter at de sloss oppe på sykehus taket og Kakashi og han trenern til naruto med hvitt hår ( :p ) snakka sammen, så virka det som at rasengan var sterkere enn chidori... Dessuten så du det også etterpå, hvor mye naruto's rasengan ødela i forhold til sasuke's chidori... :hmm:

Lenke til kommentar
Syns det somregel er kjedelig med flashbacks, men jeg har blitt så vant til det nå! Det er jo nesten i alle fighter i nesten all anime jo.. :) så det er bare å se igjennom flashbacken og vente spent på hva som skjer etterpå...

 

Lurer på hva som skjer i neste ep. om de endelig får testet ut hva som skjer når de kjører chidori og rasengan mot hverandre.. kanskje de blir knust begge to.. ?? :)

Etter at de sloss oppe på sykehus taket og Kakashi og han trenern til naruto med hvitt hår ( :p ) snakka sammen, så virka det som at rasengan var sterkere enn chidori... Dessuten så du det også etterpå, hvor mye naruto's rasengan ødela i forhold til sasuke's chidori... :hmm:

Joda blir nok ganske kos med episode 130.

Lenke til kommentar
Syntes denne satt litt jeg.

 

Handler om Sasuke som skal hente vann for og tenne på et bål.

 

http://img62.exs.cx/img62/6828/sasukeisstupid10pm.jpg

 

Pass på Sakura og Naruto, den være fiender som holder godt øye med oss.

 

http://img214.exs.cx/img214/6817/sasukeisstupid23nv.jpg

haha, nice! :!: kikka akkurat på episoden (35) og det stemmer det ja, han går inn i skogen :p

*Moderatoredit: Unødvendig sitering av bilder er omgjort til linker*

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...