Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen liker det, andre ikke.

Personlig syntes jeg naruto kan bli litt for barnslig av og til, jeg liker anime som er beregnet på litt mer voksent publikum(feks ghostintheshell). Har et par venner som syntes jeg er helt rar siden jeg ser på anime, kaller meg unormal :). Er jo et helt folkeslag som ser på anime, så jeg kan vel ikke være så sær.

Lenke til kommentar
Noen liker det, andre ikke.

Personlig syntes jeg naruto kan bli litt for barnslig av og til, jeg liker anime som er beregnet på litt mer voksent publikum(feks ghostintheshell). Har et par venner som syntes jeg er helt rar siden jeg ser på anime, kaller meg unormal :). Er jo et helt folkeslag som ser på anime, så jeg kan vel ikke være så sær.

*kremt* Japanerne er ikke akkurat kjent for å være "normale" =P

Lenke til kommentar

Naruto har blitt lisensiert! Det vil si at i nermere framtid vil vi få se Naruto på cartoon network! Det er en SKAM! Skulle ha fått tak i balla p åsjefen i ShoPro, da ville jeg ha revet de rett av! Hvis det kommer på CN så vil det si at episodene blir dubbet og sensurert! Det blir bare teit! Men heldigvis har DatteBayo sagt at de vil fortsette subbingen! :w00t:

 

Episode 122, var forresten digg! Shikamaru=SmartAss.

 

du som lurte på hvor du får tak i episodene kan besøke akirablaid.com!

Lenke til kommentar
Naruto har blitt lisensiert! Det vil si at i nermere framtid vil vi få se Naruto på cartoon network! Det er en SKAM! Skulle ha fått tak i balla p åsjefen i ShoPro, da ville jeg ha revet de rett av! Hvis det kommer på CN så vil det si at episodene blir dubbet og sensurert! Det blir bare teit! Men heldigvis har DatteBayo sagt at de vil fortsette subbingen! :w00t:

 

Episode 122, var forresten digg! Shikamaru=SmartAss.

 

du som lurte på hvor du får tak i episodene kan besøke akirablaid.com!

så sant så sant

jeg har sandte email til dem og

har startet en såkalt aksjon mot dem i europa!

 

bli med alle naruto fans der ute i norge og send email til de som er ansvarlige!

 

DatteBayo er fantasiske de !!!

hvor kommer de til og sende ut subbed naruto da?

 

 

mvh hrrr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...