Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wii, nå er det på tide og få litt bank sasuke.

 

tja... jeg vet ikke helt hvem som kommer til og få bank jeg ;)

Vel, om du har sett 132. Er det litt sannsynelig at naruto syker, eller om ikke kakashi kommer og stopper, hvis ikke naruto drar med kakashi i samme sleng.

132 var veldig bra! Og neste blir jo sikkert bare enda bedre. Er jo ingen tvil om hvem som har overtaket der nå. Naruto eier jo fullstendig. Han kommer jo til å knuse Sasuke :ohmy:

*glede seg innmari til 133* :D

Må nok skuffe deg hehe, leser du ikke mangaen?

Lenke til kommentar
Wii, nå er det på tide og få litt bank sasuke.

 

tja... jeg vet ikke helt hvem som kommer til og få bank jeg ;)

Vel, om du har sett 132. Er det litt sannsynelig at naruto syker, eller om ikke kakashi kommer og stopper, hvis ikke naruto drar med kakashi i samme sleng.

132 var veldig bra! Og neste blir jo sikkert bare enda bedre. Er jo ingen tvil om hvem som har overtaket der nå. Naruto eier jo fullstendig. Han kommer jo til å knuse Sasuke :ohmy:

*glede seg innmari til 133* :D

Må nok skuffe deg hehe, leser du ikke mangaen?

Alle som ser Naruto bør glede seg til 133. Får endelig se hva som skjer. Litt synd at jeg vet hva som skjer siden jeg hører på folk som leser mangaen :no: Klarer ikke å la være.

Lenke til kommentar
Film 1? Altså, Naruto the Movie, eller DVD'en med de første episodene?

Jeg har ikke hørt noe om noen europeisk DVD-release, men kan hende jeg har gått glipp av noe.

Det jeg vet er at Cartoon Network Toonami-kanalen i USA skal begynne å sende Naruto-episoder fra høsten av... Da kommer det sikkert DVD'er i salg etter hvert også.

Den Narutoen som skal sendes på Toonami i USA er sensurert. ikke banning og ikke blod. Satt og diskuterte med noen venner hva som kommer til å skje med episodene der Jiraya er med og ser på jentene. Skal de bare ikke sende disse??? USA får sikkert hjerteinfarkt hvis de episodene vises på tv til barn :!: :!:

Lenke til kommentar
Wii, nå er det på tide og få litt bank sasuke.

 

tja... jeg vet ikke helt hvem som kommer til og få bank jeg ;)

Vel, om du har sett 132. Er det litt sannsynelig at naruto syker, eller om ikke kakashi kommer og stopper, hvis ikke naruto drar med kakashi i samme sleng.

132 var veldig bra! Og neste blir jo sikkert bare enda bedre. Er jo ingen tvil om hvem som har overtaket der nå. Naruto eier jo fullstendig. Han kommer jo til å knuse Sasuke :ohmy:

*glede seg innmari til 133* :D

Må nok skuffe deg hehe, leser du ikke mangaen?

Nei, jeg leser ikke mangen, og denne tråden heter Naruto Anime, hvilket betyr at alle manga-spoilers skal holdes utenfor.

Lenke til kommentar

Hihi, så akkurat 132... Så ut som Sasuke ble litt skremt der ja! :p Btw kom til å lese Darx* skrev litt lenger opp (Gidd skriv det som ikke har skjedd i animen enda), og kan jo hende at både Orochimaru (i sin nye kropp) og Kakashi møter opp for å stoppe kampen og det ender med at de to sloss! :ohmy:

 

En annen ting jeg kom over nå var at når Naruto får den nine tail poweren så ligner han utrolig på "han ulvegutten jeg ikke husker navnet på"... ;)

Lenke til kommentar
Så Naruto the Movie før idag. Synes den var bra! :)

Bra det.

Hva handler den egentlig om? Og har den noe med serien å gjøre?

Den er en standalone film så vidt jeg har skjønt. Tror ikke den har noe med serien å gjøre. Jeg har ikke fått sett den enda, men skal få gjort det snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...