Gå til innhold

Hitchhikers Guide To The Galaxy tråden.


lceman™

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen store forventninger til Hitchikers Guide To the Galaxy filmen som kommer på kino i Norge 12 August?

 

Personlig vet jeg ikke helt om jeg tør å se filmen av redsel for enorme skuffelser ( ala LOTR ROTK)

 

Fant et par bilder :D

C06b.jpg

Tror det skal være Gullhjertet.

 

C08b.jpg

Dypsindige tenker???

 

C02b.jpg

Marvin på gullhjertet

 

C01b.jpg

Marvin på Magratheas overflate???

Endret av Icedude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, "Heart of Gold" ser ut som noe fra gelebarna! KONGE! :)

 

Gleder meg sykt til denne filmen. En film basert på verdens beste bokserie MÅ jo bare bli bra! :) Det som blir spennende er hvordan Mos Def vil gjøre seg som Ford Prefect. Ikke for å virke rasistisk, men jeg hadde IKKE sett for meg Ford som en afroamerikaner.

Lenke til kommentar
Endelig har nerdene enda en unnskyldning for å sove ute i to uker midt i sentrum.

Men denne gangen er det en god unnskyldning :mrgreen:

 

 

 

Jeg klarere egentlig ikke å se for meg at bøkene vil gjøre seg noe bra som filmer, men så lenge vi slipper alt hysteriet som ble rundt Harry Potter og Ringenes Herre skal jeg da kunne leve med det, hvis det blir en bra film.

 

Har aldri sett for meg Ford Prefect som afro amerikaner jeg heller.

 

 

He had made one careless blunder though, because he had skimped a bit on his preparatory research. The information he had gathered had led him to choose the name ''Ford Prefect'' as being nicely inconspicious.

 

Douglas Adams skriver:

I decided to call him Ford Prefect (This was a joke that missed American audiences entirely, of course, since they had never heard of the rather oddly named little car, and many thought it was a typing error for Perfect.)

 

Noenb som kan finne et bilde av en Ford Prefect da jeg har planer om å se litt på film nå?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Personlig vet jeg ikke helt om jeg tør å se filmen av redsel for enorme skuffelser ( ala LOTR ROTK)

Eh, ROTK en enorm skuffelse? :ermm:

 

Jaja, folk har forskjellig smak.

Lenke til kommentar
hmmm, heart of gold skal jo se ut som en joggesko om jeg ikke husker feil.

*hurtiglese*

 

Beneath it lay uncovered a huge starship, one hundred and fifty meters long, shaped like a sleek running shoe, perfectly white and mind-bogglingly beautiful.

 

Joggesko ja, håper for guds skyld de bildene bare er resultatet av en eller annen syk kunstner, lå jo tross alt under concept art....:mrgreen:

Endret av Icedude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...