Gå til innhold

We don't go to Ravenholm...


Anbefalte innlegg

doom 3 er litt skummlere en ravenholm

 

marine på alien vs predator er skummlere en ravenholm jo, det eneste som gjorde ravenholm "skummelt" var at man gikk tom for ammo, og måtte bruke brekkejernet, og så var det så sinnsykt mange fiender der, når du har drept 3 så kommer det 3 til!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LOL. Ja, skal si meg enig i det der. RF2 sugde virkelig :)

Ikke for å nevne selve grafikkmotoren.

Her er en annen gjennomtenkt ting med RF2:

Han ene svære karen på laget ditt har piggsveis... Hvis du hopper og kikker på toppen av hodet hans har han ikke hår der.... Piggsveisen går i en sirkel rundt ytterkanten av hodet, slik at håret er "hult" inni! :!:

 

Dessuten har siste boss så kraftig aimbot at han er umulig å ta på hard... :nei:

Endret av Saruronny
Lenke til kommentar

Ok. Jeg er n00b og innrømmer det gjerne. Spiller veldig lite og HL2 var det første spillet jeg har kjøpt for å ikke bare spille multiplayer.

 

Kan noen guide meg gjennom We don't go to Ravenholm ? jeg kommer ikke videre.. håper noen kan skrive opp noen stikkord i kronologisk rekkefølge. på forhånd takk

Lenke til kommentar
Ok. Jeg er n00b og innrømmer det gjerne. Spiller veldig lite og HL2 var det første spillet jeg har kjøpt for å ikke bare spille multiplayer.

 

Kan noen guide meg gjennom We don't go to Ravenholm ? jeg kommer ikke videre.. håper noen kan skrive opp noen stikkord i kronologisk rekkefølge. på forhånd takk

Gå på gamefaqs.com, der er det walkthroughs for nesten alle spill som har kommet ut

Lenke til kommentar

Ravenholm var genialt map.Full av uhygge og atmosfære,blante den beste i HL2 syns eg da :yes: Og syns det er så yhyggelige(kjempefint:tease: ) me de febrilske skrikene til zombiene :( Og de raske zombiene som hopper og ser stygge som ¤/& ut er bare bra!! pokker skvatt da eg møtte den første :cry:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Ravenholm var genialt map.Full av uhygge og atmosfære,blante den beste i HL2 syns eg da :yes: Og syns det er så yhyggelige8kjempefint) me de febrilske skrikene til zombiene :( Og de raske zombiene som hopper og ser stygge som ¤/& ut er bare bra!! pokker skvatt da eg møtte den første :cry:

Riktig. Det er mulig noen misforsto meg her: Jeg mener absolutt ikke at HL2 er et skummelt spill, utover Ravenholm mappet. Men akkurat det mappet synes jeg faktisk var skumlere enn det Doom 3 er. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

var ikke spes skummelt syns jeg heller, men nå er jeg gammel nok til å spille det etter det som står bakpå og da :p

 

Men syns stemningen hadde forandret seg veldig til noe som minnet meg om en splatter film :p En gal prest som roper høy fra bibelen mens han blåser løs på zombier med hagle som blir lemmlestet bare du ser stygt på dem, hærlig! :D

Lenke til kommentar

Enig i at presten kunne vært dødelig og at det kunne vært mission failed hvis presten ble drept, men hvis det er dette du sitter og tenker på når du spiller Ravenholm, har du ikke helt catchet stemninga i spillet.

 

eeeeh har du i det hele tatt fulgt med på halflife historien? mission failed? her er gordon på vandring gjennom en forlatt by og prøver desperat å komme seg ut, at man dør uten prestens hjelp f.eks kan jeg være enig i, men mission failed? :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...