Gå til innhold

Den store ASUS A8N SLI tråden


MrAHB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan si hvor sikker en bekreftet dato hos Komplett er? Har det skjedd at produktet ikke har kommet på den bekreftede datoen?

 

Hvis det skjer med dette kortet, da tror jeg at jeg går og :wallbash::sick:

 

Klarer snart ikke å vente lengre på dette kortet sammen med mitt XFX Geforce 6800 :eek:

Lenke til kommentar
Så vidt jeg husker så var det ikke tegn til ustabilitet i Asus kortet så lå lenge man forholdt seg til Gforce grafikkort,men sammen med Radeon så kunne det visst være et eller annet.Men de som skrev reviewet mente det ikke var noe å bry seg om da de som kjøper et kort med støtte for SLI ikke kjøper Radeonkort?

Leste litt fort igjennom dette reviewet.

Sjekk her:Hothardware

Jeg bestilte meg nettopp det kortet fordi Via holder igjen chipset'a, og jeg skal kjøre Radeon på det. Først ett "ventekort" jeg har; ett X700, mens jeg venter på X850 kortet. Og når via kortet kommer, skal jeg henge nforce4 kortet opp på veggen med en spiker, og den skal jeg garantere ikke skal gå igjennom ett skruehull. :dribble:

Lenke til kommentar
Og når via kortet kommer, skal jeg henge nforce4 kortet opp på veggen med en spiker, og den skal jeg garantere ikke skal gå igjennom ett skruehull.  :dribble:

Hvorfor ikke sende kortet til meg, hadde vært fint å hatt ett i reserve. Eller bygge en ny Pc ut av det. ;) hehe. Måtte bare slenge en kommentar... ;)

Endret av Zimon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...