haarod Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Det var en post her for ikke så lenge sida om nyttige linker til wow, men den har tydeligvis forsvunnet. Der var det et alternativ til thottbot, men husker ikke hva den heter. Noen som gjør? Og thottbot, det er jo ikke noe quest help der, eller er det bare meg som ikke har funnet det?
Zindre- Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Bare deg som ikke har funnet det. Prøv å skriv inn navnet på questen
zero_time Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Kortid kjeme heile wow til norge? det er ikkje fastsatt endå.. det kjem sikkert ein eller anna gong i løpet av første kvartal 2005..
Pansergnom Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Er det bare meg, eller er "server status" nylig lagt til på wow europe siden? Hva skjer!?
The_evil_blue_toad Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Tror det bare er deg Jeg ser iallefall ikke noe "servers status"
Zlash Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Er det bare meg, eller er "server status" nylig lagt til på wow europe siden? Hva skjer!? Den har vært der hele tiden.
akarno Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Er det bare meg, eller er "server status" nylig lagt til på wow europe siden? Hva skjer!? Kanskje du mener på http://www.worldofwarcraft.com/? Der har de sever status og sånn... Kanskje du har sett feil?
PcT Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 du må bare søke på questet navn på thottbot...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå