Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
105 på det meste:)

 

nå har jeg ikke peil:P

6282701[/snapback]

 

Samme her. Har begynt å løfte litt mer manualer, merker at benken har blitt noe tyngre . Men det kan hende det heller har noe å gjøre med at jeg har hatt en periode med lite trening (bytting av studio + skoleår-innspurten). Til høsten kjører jeg på for fult igjen, satser på å runne 130kg i løpet av vinteren.

Lenke til kommentar

Gått litt treigt fremover i den siste tida, grunnet slankekosthold, russetida og skoleinnspurt. Men har hatt litt fremgang. 8 rep. på 60 er det beste så langt. Hadde 2-3 rep på 40 da jeg begynte i februar, hadde 4 rep. på 60 i mai en gang. Har ikke løftet mer enn 70 fordi jeg ikke gidder å ta maksløft når det fortsatt er snakk om såpass lette vekter. Kommer nok til å gjøre det når jeg nærmer meg 90-100 en gang i fremtiden.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Hva er normalt å ta i benkpress for en 15 år gammel gutt?

6309631[/snapback]

Varierer VELDIG. Jeg løfta faktisk nesten like mye i benk da, som når jeg gjør nå. Skjønt, at jeg knakk kragebeinet og ikke har trent på nesten 2 1/2 år har mye av skylden for det.

 

Jeg maksa ut på 65kg når jeg var 15. Da hadde jeg aldri løfta benk før. Men, jeg hadde drevet på med judo, turn, friidrett o.l siden jeg var 6

Lenke til kommentar
ER det så smart med vekter når man er 15år?

Hørt at man blir ikke så høy av deg osv.

 

Veit ikke jeg, men jeg er 182cm høy så det har ikke så stor betydning for meg.

6309758[/snapback]

Ja ok, siden jeg trener en del. Men holder meg langt unna alt som heter vekter.

Er 15 og 174cm!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...