Gå til innhold

Har du julestemmning?

b-real

Har julestemmninga kommet til deg?  

84 stemmer

1. 1. Har julestemmninga kommet til deg?

• YESS!!! DET ER JUL!!!WOOOO!!!
      12
    • Tja...føler det så smått..
      30
    • Kanskje jeg kjenner den i morgen..
      14
    • Nei, jeg tror neppe den kommer..
      25
    • Hater jula..
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes ikke og jeg gidder heller ikke å leite etter den. Får kanskje et lite snev av julestemming hvis jeg klarer å få med meg Donald på julaften. Det er det nærmeste jeg kommer...

Tror den forsvant når jeg var en 14-15 år gammel. Og et lite tillegg Jeg hater julesanger :sick:

God Jul!!!

Skrevet

Har ikke hatt en snev av julestemning før igår når vi satte opp treet og ga og fikk julegaver. Idag lagde mama colemono og julekaker og masse digg og det lukter herligt her nå. :love:

*sende julestemning*

Skrevet

Har julestemning hvert år, den kommer smått krypende når det nærmer seg 19-20 desember. Det som virkelig gir meg julestemning er "Grevinnen og hovmesteren". :love: Funker som krutt på julestemningen.

Skrevet

Tja...

Føler den litt, men blir liksomm ikke det samme i Spania, men men

Liker jo gaver det er jo morsomt!

Serlig når mann kjøper til seg selv en iPod

Skrevet

Måtte vaske rommet --> Julestemning. Føler alikevel at det er noe annerledes med denne julen. Kanskje jeg er blitt for gammel? :hmm:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Tror neppe den kommer. Jobben må ta en stor skyld for nettopp det.

Penger > stemning.

Skrevet

Jul ja. Tiden hvor man kan samles og være sammen med dem man er glad i. Hva om den man er glad i bor langt i pokker vold og ikke har mulighet for å møte meg.

Hater jul og driter i jula.

:confused::cry:

Får vel trøste meg med at det forhåpentligvis er noe donald duck og andre Disney tegnefilmer på TV imorra da. Og noe ribbe :love:

Skrevet

Husker sist julaften, tafset rundt, trøtt som f, gikk rundt i sørpete snø (det regnet vel, pluss at det var mildt), klokka var vel mellom 4 og 6, og vi gikk inn på et urinstinkende toalett for å varme oss. Snakker om julestemning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...