Gå til innhold

Hva skjer med byene man tar over?


Anbefalte innlegg

lurer på hva som skjer om man tar over en by( dreper alle AI) blir da byen ødelagt, eller vil det da bli en horde by, som undercity er, der det blir nye quests å sånn? eller blir bare byen borte, har lissom aldri greid å ta over en by før.

 

hadde vært kult om byen ble til en horde by med masse horde AI og nye quests å sånn :w00t:

 

nå snakker jeg om at jeg er horde da:P

Endret av Abuser1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
Går ikke å ta over byer i battlegrounds heller. Det som sansynligvis blir målet er å drepe en NPC som sitter helt innerst i byen til motstandern.

 

Hadde jo vært morsomt om man kunne ta over byer og gjøre den om til horde osv, men hva gjør man da når den ene siden ikke har flere byer?

det er da en by som ikke kan tas over (eller fler) som Stormwind, ironforge osv.

 

Bare en tanke som slo meg når jeg skre v dette, hvis det er pvp server og da er det bare å stå der alle llvl 1 spawner ;)

Lenke til kommentar

Syns de burde lagt inn noen byer som kunne taes over.. Som aldri ble nullstilt. Byene skulle selvfølgelig vært uten NPC's (kanskje noen) siden da hadde det ikke vært så vanskelig å ta over byen med mindre det hadde vært mange fra den andre sida der.

 

Hadde vært konge! Håper at battlegroundsene er steder som er på kartet. Akkurat som en instance f.eks. slik at det er en slags portal som markerer at du går inn i en battleground.

 

Hadde vært kult om det hadde vært en battleground f.eks. rundt Lakeshire.

Lenke til kommentar

Hadde også vært kult om det i PvP, både battlegrounds og fri, at man fikk forskjellige ranger. Når du har drept hundre hordes/alliance så får man en rang, f.eks. guard, + et bra item. Slik kunne det fortsette helt til general, da kan man f.eks. få en mount som bare generaler har. De(n) som har drept aller flest får den høyeste rangen + en slags makt.

 

Jeg syns hvertfall dette hadde vært dødskult

Lenke til kommentar
Hadde også vært kult om det i PvP, både battlegrounds og fri, at man fikk forskjellige ranger. Når du har drept hundre hordes/alliance så får man en rang, f.eks. guard, + et bra item. Slik kunne det fortsette helt til general, da kan man f.eks. få en mount som bare generaler har. De(n) som har drept aller flest får den høyeste rangen + en slags makt.

 

Jeg syns hvertfall dette hadde vært dødskult

Er ingen dum måte å innføre hero classes på ved å bruke dette systemet. De som dreper så og så mange i BG, kan til slutt få gå over til hero class ved lvl 60. Da slipper man 319 demon huntere som løper rundt, liksom ikke like tøft da :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, men man bør få en slags belønning for å drepe horde spillere. Er jo faktisk det hele warcraft er basert på, Horde mot Alliance. Også ranger hadde vært kult.

 

Hadde vært kult med hus for bare offiserer, generaler, oberster (ikke nødvendigvis de rangene, men noe lignende)

Lenke til kommentar
Bare en tanke som slo meg når jeg skre v dette, hvis det er pvp server og da er det bare å stå der alle llvl 1 spawner ;)

Feil, du kan ikke angripe hvem som helst hvor som helst på en pvp-servere heller. Eneste forskjellen på PvP-servere i forhold til PvE er at du kan angripe den andre fraksjonen i 'contested zones', noe man ikke kan på PvE-servere.

Lenke til kommentar
Bare en tanke som slo meg når jeg skre v dette, hvis det er pvp server og da er det bare å stå der alle llvl 1 spawner ;)

Da får du en eller annen negativ ting ved spillfiguren din satt (disgraceful kill-teller eller noe) mener jeg å huske.

Blir sansynligvis ikke noe av negativ honor. Men du vil bare få honor for å drepe folk rundt din level eller høyere. Uansett kan man ikke angripe folk i noob-sonene på PvP-servere heller. (les sticky!)

Lenke til kommentar

Ja, men hovedbyene skulle vært "freda".. Man må jo ha steder for å planlegge raids for å ta tilbake evt. byer/steder.

 

Noe annet jeg tenkte på nå var at contested zones burde gått an å tatt over. De er jo trossalt contested. Så hadde det vært fri PvP alle steder unntatt noen soner som var "freda" som Elwynn Forest, Teldrassil, Dun morogh, Orgrimmar området, Mulgore og Tirisfal Glades.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...