Gå til innhold

Harry Potter - Bøkene, filmene. *Spoileradvarsel*


Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?  

344 stemmer

  1. 1. Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?

    • Beste boka i serien, superbra!
      90
    • Fornøyd med boka, verdig avslutning
      161
    • Helt grei, men svarte kanskje ikke helt til forventningene
      31
    • Boka innfridde ikke i hele tatt, dårlig avslutning
      12
    • Har ikke lest den
      51


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Migr: Dette er en tråd i bok-delen av forumet. Du kan jo lage en tråd inne på Forum -> Off topic -> Film/tv?

Forumets store Harry Potter tråd! står det ...og vet godt det er en tråd i bok delen.

men trodde det var Forumets store Harry Potter tråd!

ikke Forumets store Harry Potter (bare bøkene) tråd!

Lenke til kommentar

Jeg må bare si (selv om det ikke handler om boken) at den tredje Harry Potte-filmen, fangen fra Azkaban, imponerte meg stot i forhold til de to forrige filmene. Alt var liksom mye bedre, selv om jeg fremdeles savner en god del fra boken.

 

(ja, jeg er utrolig treig til å se filmer)

 

Ellers må jeg si at alle bøkene er ganske så fantastiske (selv om jeg ofte må stoppe opp og tenke etter hva som har hendt før), og det skal ikke forundre meg om de blir husket ganske så lenge.

Lenke til kommentar
Jeg må bare si (selv om det ikke handler om boken) at den tredje Harry Potte-filmen, fangen fra Azkaban, imponerte meg stot i forhold til de to forrige filmene. Alt var liksom mye bedre, selv om jeg fremdeles savner en god del fra boken.

En ting som irriterte meg, var dementorene (desperantene?). Jeg hadde sett dem for meg som høye skapninger med mørke kapper, som gled langs bakken - kanskje svevende litt over bakken. De flyr jo i filmen, noe som irriterer meg grenseløst.

 

Chamber of Secrets-filmen er klart den dårligste til nå, synes jeg.

Lenke til kommentar
Jeg må bare si (selv om det ikke handler om boken) at den tredje Harry Potte-filmen, fangen fra Azkaban, imponerte meg stot i forhold til de to forrige filmene. Alt var liksom mye bedre, selv om jeg fremdeles savner en god del fra boken.

En ting som irriterte meg, var dementorene (desperantene?). Jeg hadde sett dem for meg som høye skapninger med mørke kapper, som gled langs bakken - kanskje svevende litt over bakken. De flyr jo i filmen, noe som irriterer meg grenseløst.

 

Chamber of Secrets-filmen er klart den dårligste til nå, synes jeg.

hvis du har sett "a cristmas carrol" så lingner den 3 ånden (eller hva det nå var) mer på en desperant enn noen av de på den 3. harry potter filmen. ble utrolig skuffet over de desperantene, ødelag nesten hele filmfølelsen :(

Lenke til kommentar
Chamber of Secrets-filmen er klart den dårligste til nå, synes jeg.

Det var et par timer vill og uhemmet lidelse ja.....

Du måtte ikke se på filmen da! :p

Er forøvrig enig i at den andre filmen er den dårligste, den har ikke noe ekstra, bare følger etter den første filmen. Men jeg mener den første filmen er den beste, selv om den tredje er den med mest "futt"i. Den tredje hadde for mye feil (Desperanter skal ikke fly, Harry fikk ikke Lynkilen i julegave osv.) til at den kunne bli den beste.

 

En desperant skulle se mer slik ut (link).

 

Dere aner ikke hvor hygglilg det er å se alt dere skriver her! :love:

Lenke til kommentar
Noen som har noen tanker om hvorfor Humlesnur ikke drepte Voldemort da han hadde sjansen ? Selv syntes jeg det var veldig korttenkt og dumt.

På grunn av profetien. Han vet at ikke han kan drepe Voldemort.

Ja, det stemmer jo så klart. Den sa at det er kun Harry som kan drepe Voldemort, og motsatt, var det ikke ?

Lenke til kommentar
Noen som har noen tanker om hvorfor Humlesnur ikke drepte Voldemort da han hadde sjansen ? Selv syntes jeg det var veldig korttenkt og dumt.

På grunn av profetien. Han vet at ikke han kan drepe Voldemort.

Ja, det stemmer jo så klart. Den sa at det er kun Harry som kan drepe Voldemort, og motsatt, var det ikke ?

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...