Gå til innhold

Harry Potter - Bøkene, filmene. *Spoileradvarsel*


Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?  

344 stemmer

  1. 1. Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?

    • Beste boka i serien, superbra!
      90
    • Fornøyd med boka, verdig avslutning
      161
    • Helt grei, men svarte kanskje ikke helt til forventningene
      31
    • Boka innfridde ikke i hele tatt, dårlig avslutning
      12
    • Har ikke lest den
      51


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Harry Potter? Harry Pothead er mye kulere!

Hva er poenget med å lage et innlegg bare for å si det? Liker du ikke Harry Potter så trenger du heller ikke skrive i denne tråden.

Hva var poenget med å lage et innlegg bare for å si: Hva er poenget med å lage et innlegg bare for å si det? Liker du ikke Harry Potter så trenger du heller ikke skrive i denne tråden.

 

Du kunne vel heller bare ikke skrevet noe i det hele tatt...

Lenke til kommentar

Seriøst, -mAdz-, det er ikke nødvendig å komme og kverrulere. Poenget mitt, og Nevnarion sitt óg, vil jeg tro, er at du kommer med utrolige unødvendige innlegg.

 

Ellers, så skjer det ikke mye i HP-verdenen for tiden. Litt småsnakk rundt filmene, trailere/teasere og så videre, men ingenting om HBP. Begynner for alvor å glede meg nå. Ikke at jeg ikke har gledet meg tidligere, men nå er det så mye nærmere og mer konkret enn før jul. Gleder meg til sommerferie og HBP :)

Lenke til kommentar
Seriøst, -mAdz-, det er ikke nødvendig å komme og kverrulere. Poenget mitt, og Nevnarion sitt óg, vil jeg tro, er at du kommer med utrolige unødvendige innlegg.

 

Ellers, så skjer det ikke mye i HP-verdenen for tiden. Litt småsnakk rundt filmene, trailere/teasere og så videre, men ingenting om HBP. Begynner for alvor å glede meg nå. Ikke at jeg ikke har gledet meg tidligere, men nå er det så mye nærmere og mer konkret enn før jul. Gleder meg til sommerferie og HBP :)

for det første: Jeg skrev at harry pothead er mye kulere...for meg var det ikke unødvendig å skrive det! jeg kom da ikke for å kverrulere, men det var Nevnarion som sa: Hva var poenget med å skrive det innlegget der? ...dere/han hadde ikke trengt å bry dere om innlegget i det hele tatt, fra begynnelsen av...Hvis du ser litt på det, så vil du finne ut det at jeg skrev bare det fra først av...hadde ikke planlagt å skrive så mye mer enn det, jeg :p det var bare noen som måtte bry seg...SERIOUSLY!!

Lenke til kommentar
I en Harry Potter-tråd kan man vel si hva man mener om Harry Potter?

Selvsagt, men savnet en litt mer utdypende begrunnelse der fra -mAdz- ;)

Trenger jeg å gi en utdypende begrunnelse for å si det jeg sa?...Å, ja, så klart, da må du unnskylde meg :p ...*ja right*

Lenke til kommentar
32 tegninger i den, av Mary GrandPré.

 

Les mer her.

Synes ikke den var så fin egentlig. Liker bedre den forsiden på voksenutgaven. :yes:

Tegninger har jeg ikke behov for heller...

Nei, synes kanskje de burde gå for voksenutgaven, så gir kanskje folket slipp på at dette er en ren barnebok. ;)

Hadde helt glemt hele Harry Potter inntill jeg kom over denne tråden. Godt å ha noe å se fram til :thumbup:

Det tok helt av i perioden før Harry Potter 5, jeg tok et søk på Kazaa og kom over en .pdf fil på 500 sider som jeg gikk ut ifra var ekte, jeg leste hele boken og fikk i ettertid vite at den var falsk... Litt blandede følelser etterpå, men det var i og for seg en posetiv ting, for hadde nettopp lest en god (ja, faktisk) bok, men hadde igjen å lese den aller best (den ekte). Men seriøst ganske vildt at noen fàn skriver en dødslang bok, må jeg si. Syntes kanskje boken var litt rar til tider, men den var god og proffesjonelt skrevet, uten tvil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...