Gå til innhold

Tidenes Kuleste/morsomste karakter i noe spill!


Anbefalte innlegg

Kul post. :yes:

 

Min klassiske favoritt må være Lei! i Tekken serien.

Grunnen til det er at jeg hadde bare demoen av Tekken2 når jeg var mindre, og da hadde jeg valget mellom June og Lei. :)

 

Noen andre karakterer som er merkverdige er Duke Nukem, Serious Sam, Gollum fra BFME, Rayman og G-man.

 

(Hadde jeg ikke hatt fobi mot Headcrabs så hadde Lamarr kommet først, men Headcrabs er noe av det verste jeg veit, bare blekkspruter som er verre :ohmy: )

:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I hvilket spiller finner jeg Manny?

Grim Fandango, tror jeg..

 

EDIT: Husk nå at reglene er, som nevnt i første innlegg:

-ALLE plattformer.

-Nevn navnet på karakteren.

-Nevn hvilke spill han/hun er inkludert i.

-GI EN GRUNN HVORFOR!

-Det er lov å nevne flere.

-Helst ikke spæm ned tråden med å le av andre eventuelt morsomme poster.

-Bare nevn alle slags karakterer som er deres favoritt.

-Det kommer på det samme om du nevner en karakter fordi han er sadistisk, eller fordi om han er hylende morsom etc.

 

Helst følg disse..

Det begynner å bli en del innlegg hvor folk bare sier karakteren, uten å nevne spillet!

Blir litt irriterende å spørre "hvilket spill?" hele tiden! :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Min favoritt må være Oscar i Syberia. Den eminente Automaton og lokfører som fører Kate Walker inn i det ukjente. Han er vel den mest irriterende, men allikevel mest underfundige og morsomme karrakteren jeg har sett i noe spill til dags dato.

 

Minsc er selvfølgelig også en kandidat.

 

Ble også veldig glad i mange av følgesvennene til hovedpersonen i Anachronox. Ikke minst den fantastiske krympede planeten, husker desverre ikke navnet i farten.

 

Cortez i "Den lengste reisen" er også en gromgutt. Morsom kuuul dialekt gjort av Finn Skau.

 

Hovedpersonen i Privateer II:The Darkening. Spilles av samme skuespiller som i dag er kinoaktuell med hovedrollen i "King Arthur". Han er en av de veldig få karrakterer jeg har møtt som jeg beundret samtidig som jeg identifiserte meg med ham. Dette spillet har etter min mening også tidenes råeste cut-scenes.

Lenke til kommentar

Overwatch soldatene er de tøffeste. De er... bare så barske, mørke radiostemmer rocker!

 

Men hvis det ikke er lov å nevne sånne standard NPC's så stemmer jeg på Kazuya Mishima(sp?). Han er så brutal, men ikke overdrevet brutal. Så harn så tøffe moves.

 

Jeg hadde kanskje nevnt Snake også.. men det viser seg at han er litt for myk.. han blir liksom litt for klissete etterhvert.

 

Når det gjelder morsomme så blir det litt vannskeligere...

 

Guybrush fra Monkæy Island er jo sabla morsom.. men det er lenge sia me har spelt, så jeg husker ikkeno..

 

Captain Qwark fra R&C spella har fått meg att le mange ganger, rett og slett på grunn av hvordan han ser ut! Den svære rumpehaka, det stygge gliset og ikke minst det bittelille huet.

 

Folk med under 9(trur jeg) intelligence i NWN er jo ganske morsome de og, man får så mange tøffe ting å si med dem.. som f.eks "let's make two butt monster!".

Lenke til kommentar

Nevner en som ikke er nevt her før jeg. :)

 

Spill = Planscape Torment (noe ala baldurs gate serien, men til Planscape verdenen)

Karakter = Morte (en flygende hodeskalle)

 

Morte hadde noe sinnsykt kuule kommentarer samt så angrep han fienden med tenna. Senere fikk man bytta ut gebisset på ham og fikk da magiske tenner. :!:

 

Duke Nuken, Serious Sam og Guybrush er jo seff med på listen min da. :)

Lenke til kommentar
[iC,18/12/2004 : 20:02]
Liker Sam Fisher.

Ja han er tøff han.

Sam Fisher (fra Splinter Cell), og Domingo "Ding" Chavez (fra Rainbow Six)! :yes:

 

Ekte Clancy-helter, som står klart til en hver tid for å slakte alle som truer Jordens frie folk! :D

Clancy har ikke lagd Sam Fischer da. :p

 

Min må være Big Boss.

Han er den mest badass fyren i MGS spillene. Gjennom MGS3 utvikler han seg fra et slags verktøy, til la oss si Patriotene, til å bli en enda mer kritisk person med hat.

Han regnes også som den størrste soldaten som noensinne har levd. (I MGS-universtet da.) I MGS3 får du se hvorfor. :thumbup: Han er også enda barskere enn Solid Snake og starten på Metal Gear historien.

Uten tvil en av feteste karakterene noensinne.

Mer om Big Boss.

Revolver Ocelot er egentlig også uten tvil den ultimate slemmingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...