Gå til innhold

Tidenes Kuleste/morsomste karakter i noe spill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC,18/12/2004 : 20:02]
Liker Sam Fisher.

Ja han er tøff han.

Sam Fisher (fra Splinter Cell), og Domingo "Ding" Chavez (fra Rainbow Six)! :yes:

 

Ekte Clancy-helter, som står klart til en hver tid for å slakte alle som truer Jordens frie folk! :D

Clancy har ikke lagd Sam Fischer da. :p

Eh, Jo det har han.

 

EDIT: Legger til denne siden du mest sannsynelig kommer til å protestere på et eller annet vis.

0425201686.01.LZZZZZZZ.jpg

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Eh, Jo det har han.

 

EDIT: Legger til denne siden du mest sannsynelig kommer til å protestere på et eller annet vis.

0425201686.01.LZZZZZZZ.jpg

Nei. Ser du hvem som har skrevet boken og når?

Den er lagd av David Michaels og gitt ut i 2004, altså etter Splinter Cell spillene ble gitt ut. Det er et evig kjent faktum at "Tom Clancy's"-ditt og datt nærmest klistres på en rekke produkter. I Splinter Cell-serien har Tom Clancy bare gått gjennom historien og karakterene som Ubi har skapt. Intet mer eller mindre.

Navnet hans er bare klistret på spillet for Ubi og Clancy's egen vinning.

Les mer her. Du har til og med vært svært aktiv i tråden. :p

post-184-1105126442_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Solid Snake fra Metal Gear-seien er, som den hardbarka eks-soldaten han er, den barskeste karakteren jeg noen gang har truffet på i et spill.

 

Ellers likte jeg HK47 fra KotOR og hans humor særdeles godt :!:

Ditto.

 

Og så må jeg si Link, fordi han både er en alv og edel ''ridder'' kan en si.

Endret av Solid Knight
Lenke til kommentar

Siden jeg har snakket varmt om Monkey Island-serien i diverse poster på forumet tidligere, må jeg jo selvsagt foreslå Guybrysh Threepwood. Bare tittelen hans i det første spillet ("wannabe pirate") er jo helt hysterisk, og "insult swordfighting"-konseptet (som Guybrush etter hvert mestrer meget godt) er jo utrolig bra.

 

Det første navnet som slo meg da jeg fikk se tråden var dog Manny Calavera fra Grim Fandango (vi holder oss til Lucas Arts, vet dere). Han er gjennomført kul, særlig iført den hvite dressen, men er også hysterisk morsom til tider. I starten av spillet ser vi ham i svart kutte når han er på jobb, og med verdens mørkeste stemme. Etter at kunden har gått, tar han av seg kappen og avslører at han går på automatisk hev-/senkbare sko for å bli høyere enn han er. Ler bare av tanken.

 

Jeg legger merke til at andre folk på forumet er enige med meg i dette, noe som gleder meg.

 

---

 

Edit: Apropos mørk stemme; Manny slår vel ikke Sam Fisher (Splinter Cell), da, som også er en av mine definitive favoritter. Han har så utrolig mange gode, tørrvittige kommentarer. Hadde en av dem i signaturen min inntil i går. Den lød som følger:

"I can see the abandoned, but where's the shipyard?"

Dette er da Sams reaksjon når han får i oppdrag å finne en "abandoned shipyard". Hysterisk.

Endret av TwinMos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...