Gå til innhold

Tidenes Kuleste/morsomste karakter i noe spill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig at ingen har nevnt Sam & Max fra "Sam & Max: Hit the Road".

 

Uansett, min største favoritt er Redmond fra "Whiplash". Et par av kommentarene fra denne kaninen fikk meg til å le så mye at jeg måtte legge fra meg gamepad'en. Forøvrig er hele spillet til tider hysterisk morsomt.

Lenke til kommentar
tex murphy - man knytter et forhold til personen gjennom uakm

 

guybrush threepwood - hva kan man si ? Fyren er morsom og full av selvironi

 

duke nukem - born to be wild, hardeste karen siden john wayne

Glemte min gode venn Tex, ja! Han er vel kanskje den jeg liker best av alle, ingen slår hans sarkastiske og selvironiske sleivkjeft. Godt å bli påminnet ham. Påminnelsen gjorde at jeg startet å spille Pandora Directive igjen. Adventure av høy klasse fra adventure-spillenes storhetstid. Veldig godt gjensyn!

Lenke til kommentar

Vel, Sepirouth fra ff7 er jo bare genial, da, man blir bare så vanvittig overveldet av de demonstrasjonene på rå makt han kommer med...

 

Ellers så har jeg veldig sansen for Tonberry, en fiende som går igjen i et par av Final Fantasy spillene. Han er kjempetøff, med den digre kniven og den mystiske lampa. Lille, skumle tingen :D Blei kjemperedd første gang jeg møtte ham i Omega dungeons i ffx, Trodde han bare skulle fortsette å gå mot meg og bruke Karma på meg før han tilslutt utløste Meteor strike eller noe sånt... Var dritredd, hadde ikke savet på to timer :p Men så endte det bare med at jeg tok knekken på han, utstyrte meg med "no encounter" våpen og stakk opp for å save. :blush:

Lenke til kommentar

Synes at bruce willis i die hard trioligy er konge da.. hehe komentarene er konge.. men spillet er faenmeg dårlig! haha..

 

"Jippy ka yeah motha fucka"

"HOHO FUCKING HO"

"merry christmas mother fucker"

"Let'sget the hell out of here"

BARSKT! :yes:

 

 

 

 

 

 

...::SkrieL€iF::...

Endret av Lolert
Lenke til kommentar
duke nukem er konge :D synd at duke nukem forever har dårlig grafikk når det kommer ut siden de bruker 100 år på det

Dette er jo ikke sikkert siden de byttet spillmotor for en tid tilbake fordi den gamle var utdatert.

De folka der må jo være verdens rikeste mennesker, så lenge som de holder på med det spillet!

 

Folka som jobber skal jo ha lønn!

Hvor lenge er det de har holdt på nå? siden 1997? Tror det var så lenge.

 

Altså, om 2 år vil de vel slenge ut en demo (som sikkert ikke har noe som helst med spillet å gjøre :p ) for å markere sin 10-årsdag med utvikling! :lol:

Lenke til kommentar
duke nukem er konge :D synd at duke nukem forever har dårlig grafikk når det kommer ut siden de bruker 100 år på det

Dette er jo ikke sikkert siden de byttet spillmotor for en tid tilbake fordi den gamle var utdatert.

Tror dere at grafikkmotoren blir utdatert om de utvikler den i mer en et år eller noe?

 

Source ble jo påbegynt etter half. Doom 3 tok 3 år.

 

At utviklingen tar tid har ikke noe å si for grafikken i noen særlig stor grad

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...