Gå til innhold

mx510 vs Razor Diamondback

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro Razer Diamondback er best, men jeg elsker min mx510 jeg også... Den er skikkelig digg! Diamondback er jo litt dyrere, men den er vel bedre. Hadde jeg kjøpt nytt i dag så hadde jeg kjøpt diamonback, uten tvil.

Herr Brun

Skrevet

Ganske fornøyd med min Razor Diamondback. Sier ganske fornøyd, for jeg fikk ikke den helt store kvalitetsfølelsen. Museknappene er slarkete, og den er dermed litt irriterende å bruke. Men ellers så er musa fin den. Ikke mye å utsette på den ellers.

Skrevet

Synes MX1000 har best design, som ligger best i hånden, men til gaming så duger MX510 meget bra...

Får Razer til Jul, så om du gidder å vente med å kjøpe en av dem til litt utpå nyåret (3. Jan. elns) så kan jeg jo sammenligne dem for deg! :)

Skrevet
razor har altfor standard design, så den ville jeg ikke hatt...har nå en mx500

+ at jeg tviler på at du merker forskjell på 500 Hz og 1000 Hz....

les gamer.no sin test

Skrevet

når det gjelder hvilke mus man skal ha så er vel det strengt tatt smak og behag, og smaken har som kjent to sidet uten at jeg utdyper det mer.

jeg vil anbefale at du drar til en/flere butikk(er), om det er noen i nærheten, og prøver begge.

Skrevet

Jeg har ikke testet Razer DB enda, men jeg liker MX510 veldig godt, på grunn av det utradisjonelle designet, der man får et ekstremt godt tak, man føler liksom ikke at man har like godt tak og kontroll på vanlig design, men det er bare min mening

Skrevet
Jeg har ikke testet Razer DB enda, men jeg liker MX510 veldig godt, på grunn av det utradisjonelle designet, der man får et ekstremt godt tak, man føler liksom ikke at man har like godt tak og kontroll på vanlig design, men det er bare min mening

Utradisjonell? Både MX510, MX500, MX 700, MX900, og MX1000 har veldig lik design...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...