Gå til innhold

Kva irriterer deg mest i dataverdenen?


rvenes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1. Alle som ødelegger kvaliteten på dette forumet fordi de poster endeløse mengder av intetsigende meldinger.  Hvis noen trenger eksempler så se i en av julekalenderdiskusjonene. "Fint, men har ikke råd, fint, burde vært sata, likte ikke tilbudet, burde ha vært rosa med grønne stjerner, har ikke penger, har ikke plass i kabinettet, har feil hovedkort osv..."

 

2. Mangelen av et "compuwar-forum" der de fra punkt 1 kan skrive om hvorfor de hater Intel, hater AMD, hater Western, hater Seagate, hater Netshop, hater komplett, hater alt og alle"

 

Biffo

Takk!

Har irritert meg på noe av det samme som deg i en lang tid nå.

 

Andre ting som irriterer meg:

- Standarder (som andre også har nevnt)

- At minnepenner ol. ikke har tatt over våres alle kjære floppy.

- At folk ikke kan bruke Google eller andre søkemotorer.

Endret av Equiox
Lenke til kommentar

1: 3DMark

2: Folk som ikke klarer holde seg til topic og på død og liv må starte flamekrig om lunix/wintendo og ati/nvidia.

3: Trangsynte som ikke forstår at oppgradering er noe mer enn å få flere megahertz.

4: Prescott og socket 775.

5: Norton.

6: Folk som kjøper pc på samme sted som de kjøper kjøleskap og komfyr.

Lenke til kommentar

En mindre fin ting er faktisk når man f.eks har lastet ned en videosnutt i f.eks .avi så skal mediaplayer spille den av, så sender den "søknad til kodekserver", men jeg har nok ikke betalt avgiften til kodak jeg, så den trenerer søknaden min, og ender opp uten kodek. :thumbdown:

 

Bruker nå VLC i stedet. Det er gode greier det.

Lenke til kommentar

Mye bra her i alle fall....

 

1. At jeg aldri har penger til å kjøpe meg akkurat det jeg vil ha.

2. At nesten alle spill skal bruke directx (slik at de ikke kan portes til linux som faktisk GIR bedre ytelse)

3. At windows må reinstalleres 3-4 ganger i året fordi "ting" slutter å virke som de skal

4. At sp2 kom inn på maskina mi og begynte å fucke opp ting - uten å spørre en gang...

5. Flame-war's

 

---litt off topic---

6. Antall kvinner som har prøvd å kjørt meg ned i trafikken i Molde (hvem er det som slipper disse personene uten peiling på plassering, vikepliktregler, og synsans på veiene???

7. IT-avdelingen på RVGS (større ansamling med idioter skal man lete lenge etter)

Lenke til kommentar

At Microsoft kan ta så sykt mye for produktene sine, og alikevel leverer programmer med så store mangler :wallbash:

At selskaper som Adobe kan ta 10.000,- for photoshop, og alikevel bitche over at folk piratkopierer softwaren deres :nei:

At windows fortsatt ikke kan levere sakelige feilmeldinger slik at vi forbrukere har en mulighet til å finne ut hva som er galt.

At folk maser om hvor bra linux er, når det i virkelighten er enda vanskligere å bruke enn windows.

At pc produsentene fortsatt ikke har skjønt at vi forbrukere også kunne tenke oss pc`er med bra design ( som f.eks Apple har skjønt)

At spill og annen programvare i så liten grad er selvoppdaterende, slik at vi forbrukere hele tiden må lete rund etter nye drivere og program versjoner.

At den Norske regjeringen ikke ser verdien av bredbånd....vi vil ha fiber!

Lenke til kommentar

Alle lyd å bildeformatene, ørten forskjellige codecs

Intels som hindrer skikkelig låsing av pci bussen på socket 775

Spam og virus som fucker opp allt

Sinnsyke priser på gode LCD skjermer

Prisene på de nyeste grafikk kortene , kan snart kjøpe en råtten bil for samme prisen.

At folk ikke gidder sette seg inn i tingene , fordi det er lettere å spørre om hjelp. :roll:

Lenke til kommentar
Mye bra her i alle fall....

 

1. At jeg aldri har penger til å kjøpe meg akkurat det jeg vil ha.

2. At nesten alle spill skal bruke directx (slik at de ikke kan portes til linux som faktisk GIR bedre ytelse)

3. At windows må reinstalleres 3-4 ganger i året fordi "ting" slutter å virke som de skal

4. At sp2 kom inn på maskina mi og begynte å fucke opp ting - uten å spørre en gang...

5. Flame-war's

 

---litt off topic---

6. Antall kvinner som har prøvd å kjørt meg ned i trafikken i Molde (hvem er det som slipper disse personene uten peiling på plassering, vikepliktregler, og synsans på veiene???

7. IT-avdelingen på RVGS (større ansamling med idioter skal man lete lenge etter)

Bae? er det du?? heh :D

 

EDIT: veldig off topic :D

Endret av tozer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...