Gå til innhold

Ustabilt forum den siste tiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, hva er det alle disse problemene skyldes? Begynner å bli lei av

QUOTE
Tekniske problemer.
En feil har opstått, hvis dette er første gang du ser denne feilmeldingen anbefaler vi at du forsøker å oppdatere siden. Hvis problemet vedvarer, venligst prøv igjen senere.


Technical problems.
An error has occured, if this is the first time you see this error, we recomend that you try to refresh this page. If the problem still exists, please try again later.


Technische Probleme.
Ein Fehler hat stattgefunden, wenn dies das erste Mal das Sie diesen Fehler sehen ist, bitte versuchen Sie diese Seite zu erfrischen. Wenn das Problem noch existiert, bitte Versuch wieder später.
jeg.
Lenke til kommentar

QUOTE (stigfjel @ 14/12/2004 : 18:24)
Har noen lagt merke til at forumet har vært ganske ustabilt i det siste? Nå florerer det av tomme poster. Lurer på hvordan alle disse kræsjene har kommet av...

Det med tomme poster var vel noe med diskkrasj, og dermed forsvant postene fra det døgnet, siden serveren kjører backup en gang i døgnet..?

Lenke til kommentar

for å ramse opp problemene

1) ustabil forumserver i dag, punkt 2 kommer inn under det.

2) servern vi skal sette inn istedet for er for ustabil enda, og må jobbes mer med først

3) ustabil ISP, ISP`en selv jobber med å utbedre problemene.

 

 

Et problem kommer skjeldent alene heter det, og iom blant annet jeg får sms ved nedetid har det ikke blitt alt for mye søvn i det siste.

 

Så selv om det ikke ser slik ut akkurat nå så jobbes det faktisk med problemene :)

Lenke til kommentar

Nå begynner vi å nå en grense her. Veit drift jobber på spreng med å fikse det her, så all honør til dem, men nå er forumet ufattelig ustabilt. Tror forumet har vært nede/"nede" tilsammen 4-5 ganger idag, og de fleste har vært i kveld. Håper noen finner en løsning her snart, for fortsetter det er det vel kanskje like greit å bare fjerne forumet midlertidig og spare seg for arbeidet med å forsøke å holde det oppe.

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar

Merket det jeg og, ufattelig irriterende når sånt skjer når man skriver innlegg.

Håper problemene snart blir fiksa. Er det forresten på grunn av omlegginga av forumet, eller er det serverne som har gått til full streik?

Håper i alle fall forhandlingene går i orden snart.

 

 

TSP :xmas:

Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 17/12/2004 : 08:02)
Kunne det vært en ide og gått vekk fra Invision Power Board? IPB er jo aldri ment for så store forum så vidt jeg vet. vBulletin burde vel funke bedre?

alle løsninger vurderes, dog kan jeg ikke si så mye hva som blir gjort før vi faktisk har funnet en løsning som vi håper fungerer en god del bedre. (les: som fører til mer stabilitet)

Lenke til kommentar

Jaja.

 

Hva er det man bruker å si? "En ulykke kommer sjelden alene..."

 

Bruker Hardforum som et av mine andre fora for nerding, og gjett hva?

 

QUOTE
There seems to have been a slight problem with the database.
Please try again by pressing the refresh button in your browser.

An E-Mail has been dispatched to our Technical Staff, who you can also contact if the problem persists.

We apologise for any inconvenience.

 

Så det er ikke bare dere som sliter, HW.no... ;)

 

-KJ

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...