Gå til innhold

noen andre som har vært på Iron Maiden konsertene?


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva faen er egentlig vitsen med å varsle ifra om at man ikke skal på konserten, her?

Som om jeg bryr meg om dere ikke skal? Mer interessert i å se hvem som faktisk skal, jeg.

Nå handler ikke alt om deg heller, da.

Nå er topic "hvem skal på maidenkonsert" ikke "hvem skal IKKE på maidenkonsert". Lag et nytt emne om du er interessert i å finne ut hvem som ikke skal på konsert, fremfor å spamme ned denne tråden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Hva faen er egentlig vitsen med å varsle ifra om at man ikke skal på konserten, her?

Som om jeg bryr meg om dere ikke skal? Mer interessert i å se hvem som faktisk skal, jeg.

Nå handler ikke alt om deg heller, da.

Nå er topic "hvem skal på maidenkonsert" ikke "hvem skal IKKE på maidenkonsert". Lag et nytt emne om du er interessert i å finne ut hvem som ikke skal på konsert, fremfor å spamme ned denne tråden.

Word!

 

Å skrive "jeg skal ikke på konsert" er veldig unødvendig.

Lenke til kommentar
Nå er topic "hvem skal på maidenkonsert" ikke "hvem skal IKKE på maidenkonsert". Lag et nytt emne om du er interessert i å finne ut hvem som ikke skal på konsert, fremfor å spamme ned denne tråden.

:yes:

 

jeg gleder meg mer enn en unge på julaften!!

 

starter nedtelling her i tråden til den 29'ende! synd jeg ikke fikk bilett til den 28'ende da :(

 

edit:

hvor viktig det er er jeg underholdes

du oppfører deg, og skriver som om det er det du mener. så vil du ikke gi et bilde av deg sjøl som en person som bruker hele dagen på å ødelegge andres poster, burde du skrive anderledes.

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...