Gå til innhold

noen andre som har vært på Iron Maiden konsertene?


Deadringer

Anbefalte innlegg

Skal på konserten ja. Da har jeg blitt 17 år gammel. :)

 

sixx, hvorfor i all verden synes du at Iron Maiden er et sellout-band?

:ermm:

Du, se på de da... De har reklame på TV, de satt opp ekstra konsert(for å tjene mer) De gir ut DVD om gamle dager kun for å tjene penger....kunne sikkert ramset opp flere ting, men jeg er faktisk litt maiden fan... :p Men jeg missliker at de er blitt sellout band!!! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Du, se på de da... De har reklame på TV, de satt opp ekstra konsert(for å tjene mer) De gir ut DVD om gamle dager kun for å tjene penger....kunne sikkert ramset opp flere ting, men jeg er faktisk litt maiden fan... :p Men jeg missliker at de er blitt sellout band!!! :(

1. Jeg har faktisk ALDRI sett en reklame for Iron Maiden på TV. MTV vil faktisk ikke vise musikkvideoene deres en gang.

2. Early Days DVD'en er en super dvd med liveopptak som aldri har blitt gitt ut før, samt en kjempeflott dokumentar om hvordan Iron Maiden ble skapt, og bandets historie fra 1975 till 1983, + mye mer. Så å si at de har gitt den ut kun for å tjene penger blir helt feil.

3. Synes du virkelig det å sette opp ekstra-konsert er negativt? Og at det gjør dem til et sell-out band? Nei, tvert i mot. Det viser bare at de faktisk bryr seg om fansen. Jeg er sikker på at det var mange skuffede Maiden-fans som ikke fikk biletter til den første konserten, som ble kjempeglade da det ble satt opp en ekstrakonsert.

 

Jeg kan egentlig ikke se at argumentene dine holder helt mål.

 

Kan godt hende at jeg tar feil, men jeg har fått et lite inntrykk av at du er den typen som kun liker Maiden fordi de har tøffe platecover, og at T-skjortene med Eddie på er kule... Å ja, det er faktisk en del av disse. :hrm:

Lenke til kommentar
Du, se på de da... De har reklame på TV, de satt opp ekstra konsert(for å tjene mer) De gir ut DVD om gamle dager kun for å tjene penger....kunne sikkert ramset opp flere ting, men jeg er faktisk litt maiden fan... :p Men jeg missliker at de er blitt sellout band!!! :(

veit du hvor mye penger de gutta har!!! det har NULL behov for å ha extra konserter for å tjene mer. det er nok andre grunner til det. antagli er de så sinnsykt glad i oppmerksomhet! å dvd'en er nok heller for at de "nye" fan'ene skal bli mer "kjent" med bandet slik at de liker det enda bedre. ikke bare for å selge mer.

det med tv reklame! tviler på at iron maiden bestemmer om det skal være reklame eller ikke på tv. da er i så fall de det eneste bandet i verden som kan det :p

bare se på Dimmu Borgir! de har reklame på tc i tyskland. det er det plateselskapet deres som har bestemt og ikke de :nei:

 

så å kalle de et sellout band blir nok helt feil!!!

:w00t::thumbup::w00t::tease::w00t:

 

GLEDER MEG TIL KONSERTEN!!!! skal med fatter alike vel da :blush: hadde ikke råd til å betale bilettene aleine :!:

men det blir korstlig det :yes:

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Du, se på de da... De har reklame på TV, de satt opp ekstra konsert(for å tjene mer) De gir ut DVD om gamle dager kun for å tjene penger....kunne sikkert ramset opp flere ting, men jeg er faktisk litt maiden fan... :p Men jeg missliker at de er blitt sellout band!!! :(

1. Jeg har faktisk ALDRI sett en reklame for Iron Maiden på TV. MTV vil faktisk ikke vise musikkvideoene deres en gang.

2. Early Days DVD'en er en super dvd med liveopptak som aldri har blitt gitt ut før, samt en kjempeflott dokumentar om hvordan Iron Maiden ble skapt, og bandets historie fra 1975 till 1983, + mye mer. Så å si at de har gitt den ut kun for å tjene penger blir helt feil.

3. Synes du virkelig det å sette opp ekstra-konsert er negativt? Og at det gjør dem til et sell-out band? Nei, tvert i mot. Det viser bare at de faktisk bryr seg om fansen. Jeg er sikker på at det var mange skuffede Maiden-fans som ikke fikk biletter til den første konserten, som ble kjempeglade da det ble satt opp en ekstrakonsert.

 

Jeg kan egentlig ikke se at argumentene dine holder helt mål.

 

Kan godt hende at jeg tar feil, men jeg har fått et lite inntrykk av at du er den typen som kun liker Maiden fordi de har tøffe platecover, og at T-skjortene med Eddie på er kule... Å ja, det er faktisk en del av disse. :hrm:

Jeg er ikke typen som bare synes de har kule cover og t-shorter... Jeg er typen som hater sellout band!!! Dessuten, hvis bill gates ikke ville hatt mer penger, hvorfor lager han da noe som windows feks.?

Alle vil ha mer penger enn de allerede har...uansett...

Jeg har heller ikke sagt noe dritt om musikken deres, for den er grei. Metallica og maiden går samme vei....mot popens verden!!!! :(

Dessuten, har de to konserter er det kun for å "glede" fansen mer...de vil ha enda mer fans... fans=penger...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Jeg er ikke typen som bare synes de har kule cover og t-shorter... Jeg er typen som hater sellout band!!! Dessuten, hvis bill gates ikke ville hatt mer penger, hvorfor lager han da noe som windows feks.?

Alle vil ha mer penger enn de allerede har...uansett...

Jeg har heller ikke sagt noe dritt om musikken deres, for den er grei. Metallica og maiden går samme vei....mot popens verden!!!! :(

Dessuten, har de to konserter er det kun for å "glede" fansen mer...de vil ha enda mer fans... fans=penger...

Hvis det er kun det å tjene penger du mener med uttrykket sell-out, kan du da nevne ett eneste band som ikke er sell-out? Jeg vil si at sell-out er det å lage lav-kvalitets, kommersiell musikk, kun for å selge mest mulig. Da en titt på f.eks. VG lista topp 20 eller noe lignenede, og da vil du finne mange eksmpler på dette. Dessuten, hvis det ikke hadde vært noe penger i det å lage musikk, tror jeg at 90% av verdens artister og band hadde brydd seg om musikken annet enn for sin egen del.

 

Du kan si hva du vil om Metallica, men at Iron Maiden beveger seg mot pop er det mest idiotiske utsagnet jeg har hørt på lenge.

Lenke til kommentar
hæ! Iron maiden har lagt "samme" type musikk siden de starte. de 2 siste albummene har faktsik vært mer "heavy" enn de forige, altså LANGT fra pop!!!

 

Dei har langt igjen til å kunne komme på det nivået dei var på 80 tallet. Det nyeste albumet er jo for eksempel heilt ræva. Eg har høyrt demo plater fra små hobby band som er bedre enn den plata.

Lenke til kommentar
Dei har langt igjen til å kunne komme på det nivået dei var på 80 tallet. Det nyeste albumet er jo for eksempel heilt ræva. Eg har høyrt demo plater fra små hobby band som er bedre enn den plata.

Javel, deg om det. Jeg synes "Dance Of Death" er et solid album, "Paschendale", "No More Lies" og "Rainmaker er langt i fra noen hobby band låter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...