Gå til innhold

noen andre som har vært på Iron Maiden konsertene?


Deadringer

Anbefalte innlegg

morn!

jeg skal på iron maiden konsert til sommeren!

det jeg lurer på er om noen her også skal det!

grunnen er jo at(hvertfall innbiller jeg meg det)flest folk over 35-40 hører på maiden pga de har vokst opp med det, og jeg regner med at det ikke er så mange av de her.

 

så er det noen av den yngere generasjonen(fra 15 til 30) som skal dit?

15 er aldersgrensa på konserten så derfor skrev jeg ikke noe lavere alder enn det.

 

edit: har byttet nav på tråden

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal på konserten, fylte 17 i år. Maiden et sellout-band? Det har de aldri vært og kommer aldri til å bli. Men hva legger man i begrepet "sellout-band"? Vil det si at konsertene deres blir utsolgt eller at de har solgt sjelen sin til plateselskapet for å tjene mer penger?

 

De som uttaler seg om slikt, burde se intervjuet med Janick Gers på rock in rio DVD'en før de overhodet legger ut om slikt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Akkurat. Noen vet tydeligvis ikke hva de snakker om her.

 

We never compromise, and I think one of the reasons that the kids like us so much, is that they know what they're gonna get with Iron Maiden. Were not gonna sell them out. We're not gonna all of the sudden write a pop-ditty that might sell 16 million albums. We'd never do that.
Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
Lenke til kommentar
jeg er 15 år å jeg skal!!!! blir 16 til da men... Det blir bare beste konserten i år forhåpentligvis...men de er jo så gammel å fæl har blitt....så er de også blitt noe pokkers sellout band... :(

uuæææ. Får vondt i hodet av å lese det du skriver.

Enig.

Du er enig med att FrenChie får vondt i hodet av og lese det han skrev?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...