Gå til innhold

noen andre som har vært på Iron Maiden konsertene?


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:cry:

Jeg viiiil på maidenkonsert! Men jeg har ikke råd, hverken til flybilett eller konsertbillett. Irriterer meg grønn at jeg ikke får dra!

Og dere som sier at Iron Maiden er sellout-band kan gå å legge dere! De lager musikk for å glede fansen og fordi de elsker å spille musikk. Et slikt genialt band lager ikke musikk for å tjene penger (dog har de nok ingenting i mot at de tjener penger på det), men fordi de elsker å spille musikk.

 

Herr Brun

Lenke til kommentar
de benytter jo hver lille mulighet til å fortelle hvor mye fansen betyr for de så :)

De benytter nok hver lille mulighet til å tjene litt ekstra penger og. :)

tror du virklig at folk med 50mill på bok trenger det?

beklager, men du burde ikke snakke om ting du ikke har peil på.

og det ser ut som at maiden er en av de tingene.

Lenke til kommentar
de benytter jo hver lille mulighet til å fortelle hvor mye fansen betyr for de så :)

De benytter nok hver lille mulighet til å tjene litt ekstra penger og. :)

tror du virklig at folk med 50mill på bok trenger det?

beklager, men du burde ikke snakke om ting du ikke har peil på.

og det ser ut som at maiden er en av de tingene.

Ikke kom her og si at det ikke er mange som gjør slikt uannsett hvor mye penger de har fra før da.

Skulle absolutt ikke forundre meg om Maiden gjør det samme heller.

Lenke til kommentar
Ikke kom her og si at det ikke er mange som gjør slikt uannsett hvor mye penger de har fra før da.

Skulle absolutt ikke forundre meg om Maiden gjør det samme heller.

les alle sidene før her.

tror du virkelig at du vet mer om maiden enn den lille skarren av fans som har skrevet før i posten? jeg tviler veldig sterkt!

Lenke til kommentar
Ikke kom her og si at det ikke er mange som gjør slikt uannsett hvor mye penger de har fra før da.

Skulle absolutt ikke forundre meg om Maiden gjør det samme heller.

les alle sidene før her.

tror du virkelig at du vet mer om maiden enn den lille skarren av fans som har skrevet før i posten? jeg tviler veldig sterkt!

Tihi, nei. Tror du at du selv vet alt om Maiden og hvorfor de gjør det de gjør? Think not :)

Lenke til kommentar

Merkelig at folk ikke kan holde seg gode for å kritisere band de ikke liker uansett tråd. Dette er jo en tråd for de som skal på maiden-konsert. Men er det ikke typisk at pungrottene kommer og sprer sin vrede også her.

:wow:

 

Edit: Jeg skal heller ikke på maiden-konsert, men andre kan jo få glede seg for det. Og fordi om maiden ikke er mitt favorittband, så kunne det vært artig å fått med seg konserten allikvel.

Endret av anth
Lenke til kommentar
Merkelig at folk ikke kan holde seg gode for å kritisere band de ikke liker uansett tråd. Dette er jo en tråd for de som skal på maiden-konsert. Men er det ikke typisk at pungrottene kommer og sprer sin vrede også her.

:wow:

 

Edit: Jeg skal heller ikke på maiden-konsert, men andre kan jo få glede seg for det. Og fordi om maiden ikke er mitt favorittband, så kunne det vært artig å fått med se konserten allikvel.

Det er artigere sånn. Mye bedre enn:

"Maiden roolez"

"omg i agree"

"yeeah"

"wooh"

"Maiden 4eva!"

Lenke til kommentar
Mye bedre enn:

"Maiden roolez"

"omg i agree"

"yeeah"

"wooh"

"Maiden 4eva!"

har noen skrevet det før i tråden?

i think not!

 

Merkelig at folk ikke kan holde seg gode for å kritisere band de ikke liker uansett tråd. Dette er jo en tråd for de som skal på maiden-konsert. Men er det ikke typisk at pungrottene kommer og sprer sin vrede også her.

enig. virker som at visse personer bare søker seg inn på en tråd, og så kommer hele gjengen for å ødelegge for de stakkars få som liker tråden.

 

edit:

oi

edit2: fjernet

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...