Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det gjelder oppdateringsfrekvens, vil du ikke merke denne på samme måte som på CRT, da LCD er flimmerfritt.

Ikke helt. Hvis jeg bevegelser meg sidelengs sånn halvfort i spill, får jeg flimmer.

Jeg kjører 1280x1024@DVI med min 1760nx..

Ikke flimmer av den type man får på CRT med lav refresh rate. Du tenker kanskje på tearing, der bildet "deles" på midten? I så fall er vsync løsningen.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar
Knall! Jeg har hatt denne skjermen liggende på en åpen ordre hos Netshop i mange dager nå, og de satte faktisk ned prisen på skjermen i min orde når dem la inn kalender-prisen kl. 24 :w00t:

Netshop :love:

Ja,det er bra :)

Netshop er min favoritt sjappe, synd jeg ikke sitter på litt ekstra kroner nå, så hadde jeg jammen bestilt en jeg også.

Lenke til kommentar
VÆR SÅ SNILL, UTSETT TILBUDET

Hadde planlagt å kjøpe denna skjermen så fort eg får penger til det, som er om et par dager! Herregud, no må eg krype til korset og låne penger av foreldra mine :p

Du får jo ikke skjermen med en gang. Hvis du bestiller nå, og får pengene om noen dager er det jo ikke værre enn å la være å hente den på Posten med en gang :)

Sant nok - men når eg får pengane kan vere alt fra tre dager til to veker.

 

Får spørre foreldra mine om lån, for å vere sikker.

Alle pakker blir liggande på postkontoret i 14 dagar før dei blir returnert. om du bestiller skjermen i dag kjem den til postkontoret innen 2-3 dagar og blir liggande i 14 dagar før du må hente den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...