Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 9


Anbefalte innlegg

Er det noen som følger med på multicom sin julekalender? I går hadde de skjerm med identiske specs til 2199,-

 

Skal begynne å følge med på julekalenderen der, de hadde jo også bl.a 1GB Kingston pc3200 ram for 1200,- her en annen dag :dribble:

 

Dagens er visst grisebillige dvd-r plater.

 

Ikke for å ta æren bort fra Netshop her, kjempetilbud :thumbup:

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som følger med på multicom sin julekalender? I går hadde de skjerm med identiske specs til 2199,-

Jeg vet ikke om du er så oppdatert på skjermer, men kan garantere deg at den skjermen ikke er like bra som NEC 1770NX.

 

 

Den er førstevalget i prisklassen under 4000,-

 

Dette er et utrolig bra tilbud :love::love:

 

 

***************************

 

Noen som vil fraråde å få sendt skjermen i posten eller er postmennene ferdige med basketballkastingen av skjermer i år.

 

 

Kan man bestemme leveringstid på paker kjørt rett hjem?, eller risikerer man at skjermen står på døra etter at man kommer hjem fra fest på lørdagsnatta.

 

*************************

 

Noen som vet hvor man kan kjøpe svarte DVI kabler i Oslo?

Lenke til kommentar

Eg har leeeeenge lurt på og kjøpe lcd skjerm...så det passa jo kanksje bra dette tilbudet her... Er det en bra skjerm? noen som har erfaringer også står det at det føler ikke med DVI-kabel i esken, er det noe eg må/bør ha? (er egenlig VELDIG grønn på lcd skjermer)

Lenke til kommentar

netshop sine DVI-kabler er sorte.

Takk, lagt i handlekurven.

 

Trodde de var hvite da jeg sjekket for noen dager siden :innocent:

 

Synd de ikke har flere 6xxx kort på lager :ermm: Virker som alle Webshopene har leveringsproblemer på dem nå.

 

 

EDIT: Jeg har en annen ordre inne som blir plukket i morgen er det mulig å merge disse.

Endret av Culpa
Lenke til kommentar
Synd de ikke har flere 6xxx kort på lager :ermm: Virker som alle Webshopene har leveringsproblemer på dem nå.

 

 

NetShop har da både vanlig 6800 kort og 6800 GT kort inne, riktignok AGP versjon, veit ikke hva du ser etter.

 

Var så smart at jeg slo til på ukens tilbud for to uker siden eller no, 6800 GT + Doom 3 for 3295,- :D

 

Ser ut til at det blir en ny LCD skjerm nå og, blir avgjort i morra

Lenke til kommentar

"1280x1024, DVI, TCO-03

 

Varenr: 14953

Produsentens varenr:LCD1770NX

Ubekreftet 20.12.2004

 

Pris: kr 2 995,00(Herav mva. kr 580,00)"

 

 

nå er ikke noen igjen.... :D men hvis man bestiller i dag så må jo folket få det for den prisen de har bestilt LCD skjermen for da, når de får nye inn på lager......hvis ikke så er det dårlig gjort av netshop.....

Lenke til kommentar
VÆR SÅ SNILL, UTSETT TILBUDET

Hadde planlagt å kjøpe denna skjermen så fort eg får penger til det, som er om et par dager! Herregud, no må eg krype til korset og låne penger av foreldra mine :p

Du får jo ikke skjermen med en gang. Hvis du bestiller nå, og får pengene om noen dager er det jo ikke værre enn å la være å hente den på Posten med en gang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...