Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
VÆR SÅ SNILL, UTSETT TILBUDET

Hadde planlagt å kjøpe denna skjermen så fort eg får penger til det, som er om et par dager! Herregud, no må eg krype til korset og låne penger av foreldra mine :p

Du får jo ikke skjermen med en gang. Hvis du bestiller nå, og får pengene om noen dager er det jo ikke værre enn å la være å hente den på Posten med en gang :)

Sant nok - men når eg får pengane kan vere alt fra tre dager til to veker.

 

Får spørre foreldra mine om lån, for å vere sikker.

Lenke til kommentar

Ubekreftet 20.12.2004

 

nå er ikke noen igjen.... :D men hvis man bestiller i dag så må jo folket få det for den prisen de har bestilt LCD skjermen for da, når de får nye inn på lager......hvis ikke så er det dårlig gjort av netshop.....

NEC 17" LCD MultiSync 1770NX Svart/Sølv

- 1280x1024, DVI, TCO-03 Bekreftet

10.12.2004

 

Velger du skjermen i Svart/sølv så er det kortere leveringstid, foreløpig.

 

 

:fun::fun::fun::fun::fun:

 

Dette var helt KONGE. Hvis noen overgår dette tilbudet blir jeg kraftig imponert.

Lenke til kommentar
Jeg ser at jeg ikke er alene om å sitte med en 1760NX som kostet 1500kr mer enn denne for kun et par måneder siden. Jaja. Sånn er det med alt.

Samme her. Bestilte min 1760NX litt over en uke før de satt ned prisene. Det er utrolig kjipt, men skal høre med fattern om han sponser en til skjerm, siden den er så billig nå. Kanskje det blir dual-LCD til jul :dribble:

Lenke til kommentar
hvordan er det egentlig med spill og oppløsninger med lcd? kan man skifte oppløsning som man vil ? og hvordan er det med Hz ?

Akkurat som på en CRT, bare at lavere enn native oppløsning vil virke noe kornete. Native oppløsning på en 17" er da 1280x1024, og jeg vil ikke anbefale å kjøre lavere enn det. Oppdateringsfrekvensen er 60 hz ved DVI, og du kan få 75 hz med vanlig d-sub kabel. Jeg vil dog anbefale deg å bruke DVI, siden bildekvaliteten kan virke noe bedre med det.

 

Må seriøst vurdere dette, selv om jeg kanskje ikke får skjermen før etter jul, så er det noe å glede seg til hvis man bestiller :dribble:

Lenke til kommentar
hvordan er det egentlig med spill og oppløsninger med lcd? kan man skifte oppløsning som man vil ? og hvordan er det med Hz ?

Maks oppløsning på denne er 1280x1024. Du vil også få best bilde med denne oppløsningen, grunnet den fysiske oppbygningen av LCD med 1280x1024 bildepunkter. Skjermen kan ikke bytte oppløsning som en vanlig CRT, den må tilpasse kilder med annen oppløsning til sin egen (native) oppløsning. Men du kan fint velge f.eks 800*600 i et spill, og du vil nok fortsatt være fornøyd med bildet. Når det gjelder oppdateringsfrekvens, vil du ikke merke denne på samme måte som på CRT, da LCD er flimmerfritt.

 

Edit: Var litt sein der ja.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

Hvorfor mindre hz med DVI? vil vel ikke ha noe betydning på en lcd...

Får personlig hodepine av alt under 75 på CRT, men som sagt har hørt det ikke har noe å si for LCD skjermer. Tenkt å kjøpe LCD en stund nå og dette tilbudet er jo knall.

Kan bare se bra omtaler av denne skjermen, ikke ett negativt ord.

Hmm, svart eller hvit.... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...