Gå til innhold

Black Mesa : Source


  

96 stemmer

  1. 1. Hadde du spilt det originale Half-Life 1 før du prøvde Black Mesa?

    • Ja
      91
    • Nei
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne ser jeg virkelig frem til, men jeg har ingen tro på at de gir opp på prosjektet. Utviklersteamet har jo fått førstepris i HL2mod-konkurransen, så det må det bli noe av.

 

Jeg tipper at Valve kjøper opp prosjektet og slipper ut en betalende versjon i samme pakke som HL2: Episode 3. Det er det som virker mest sannsynlig, særlig med tanke på copyrights og midler.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
Lurer egentlig først og fremst på hvor lenge det er vi skal vente på Episode 3, kjipt at det er ingen ord om hvor lang utviklingen har kommet.

Episode 3 begynte preproduksjon før Episode 2 var ferdig. Det er nå over et år siden.

http://news.filefront.com/valve-speaks-on-...fe-2-episode-3/

 

Dermed har Episode 3 kanskje vært under utvikling i nesten 1.5 år allerede. Siden Episode 2 ble lansert i oktober, har Valve jobbet fullt med Episode 2 i ca. et halvt år. Da vil det nok ta minst et år før vi ser noe av en lansering.

Lenke til kommentar

Nå vil jeg påstå at etter media'n på hovedsiden til Black Mesa Source å dømme, ser dette veldig lovende ut.

 

Som mange sier det, Valve vil nok kjøpe dette prosjektet opp når den blir lansert som beta og pryde den med source motoren i episode 3. Dermed blir det en slags pakke med Hl1, Hl2, Hl2 ep1, Hl2 ep2 og Hl2 ep 3.

 

Men Vrengtpolvott, du kan vel si hvor langt dere har kommet? Over halvveis vel? Orker ikke å vente :grin2:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hehe, lukter jeg mod-verdenens DN Forever? :wee:

 

For meg har Black Mesa Source i alle fall blitt det. Jeg mistet interessen for lenge siden. Blir fint om modden kommer en gang, men selv da vil jeg ikke akkurat hamre på download-knappen for å få tak i den. Det er noen år siden HL2 var the big shit nå. Å spille Black Mesa Source vil bli artig nok, men ikke akkurat det jeg ser mest frem til på spillfronten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...