Gå til innhold

Black Mesa : Source


  

96 stemmer

  1. 1. Hadde du spilt det originale Half-Life 1 før du prøvde Black Mesa?

    • Ja
      91
    • Nei
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den som venter på noe godt... ;)

 

Vi må nok vente en god stund til på denne modden, men vil heller det enn å få noe "rusha" ut. Tror de fleste ønsker at BMS teamet skal utnytte det potensiale som ligger til rette, selv om det tar lang lang tid. Og som Mr. Fiskum sier så har de jo andre ting i livet sitt å tenke på også, noe som er fullt forståelig.

 

Så lenge de ikke legger ned prosjektet så er jeg fornøyd. :)

Lenke til kommentar

Man kan klare det ja, men jeg vil ikke anbefale noen å spille gjennom (spessielt hl2 serien) så fort. Du bare haster deg gjennom spillet da, Half Life er for å nytes, ta seg god tid og leke med fysikken. Jeg har tatt det for travelt gjennom Half Life 2 serien, skal snart gå gjennom serien med Comentary og jeg skal nye spillene :)

Lenke til kommentar
Half-Life 1 kan man fullføre på under 1 time. HL2 er vel kanskje noe lenger, men regner man fullfører det på under en og en halv time.

 

Jah, hvis du løper som en gal og ikke nyter spillet så kan det gå på under en time i HL1.

 

Spørsmålet mitt er: Jeg lasta ned HL1: Source på steam nå, hva er det da? Er det noe valve har laget? Slike ting som toxic waste og lys ser annerledes ut, men alt annet er samme ser det ut som.

Lenke til kommentar

Speedrun var litt over en halvtime.

 

Uansett, HL1 vil vare leeenge hvis du spiller det slik det normalt sett skal spilles.

 

 

Starta med HL1 igjen i går kveld, utrolig bra spill og historien i originalen overgår historien i toeren mange ganger. Langt mer engasjerende.

Liker mange av de morsomme kommentarene fra doktorene også. ;)

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Half Life 1 uten noe slags cheating av koder og diverse stuff, hvis man spiller spillet på en HELT vanlig måte, så tror jeg d tar mer enn EN dag å fullføre spillet. Hvis man spiller i et sett da.

 

Half Life 1 NORMAL VS Half Life 2 NORMAL (Ingen cheating eller juksekoder): Så tror jeg HL1 har et lengre gameplay enn HL2...

Lenke til kommentar
Half Life 1 uten noe slags cheating av koder og diverse stuff, hvis man spiller spillet på en HELT vanlig måte, så tror jeg d tar mer enn EN dag å fullføre spillet. Hvis man spiller i et sett da.

 

Half Life 1 NORMAL VS Half Life 2 NORMAL (Ingen cheating eller juksekoder): Så tror jeg HL1 har et lengre gameplay enn HL2...

 

 

Nei... HL 1 er eit mindre spel enn HL2... Men må sei det at gåtene i HL 1 Var vanskligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...