Gå til innhold

Black Mesa : Source

96 stemmer

1. 1. Hadde du spilt det originale Half-Life 1 før du prøvde Black Mesa?

• Ja
      91
    • Nei
      5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg bare BER om at de blir kjøpt av Valve snart.

De kan ikke bli kjøpt opp, de er ikke noe firma, det er noen som sitter i sin fritid og modder(noe som ikke har noe med Valve å gjøre).

Skrevet

Hvorfor? De får ikke noe bedre tid for det. Eneste som kommer til å skje om de blir ansatt(noe som er lite sannsynlig) er at det kommer til å koste penger. Er selvfølgelig ikke noe problem, men jeg sier ikke nei takk til et gratis "spill".

Skrevet
Blir de ansatt og jobber fulltid med dette må de ta få veldig, veldig mye bedre tid, eh?

Poenget er, de har jobb fra før. Men nok om det, tilbake til BM:S!

• 2 uker senere...
Skrevet
Siden dette bare er en mod antar jeg at du trenger noen source spill for å spille, men hvilke spill? (CS:S, HL2, HL...)

Går ut ifra at det går på en clean HL2, dette prosjektet be tross alt startet en gang i/før 2004, tviler sterkt på at de gidder å rekonstruere hele moden bare for at det kommer en ny episode, da måtte de jo gjøre om alt totalt 3 ganger.

Skrevet
De har skiftet til Orange Box motoren, så du trenger Orange Box for å spille det.

Eller et av disse spillene:?

-Portal

-HL2 ep2

-TF2

• 2 uker senere...
Skrevet
Begynte å lure litt etter å ha lest dette på http://blackmesasource.com/about.php

"This total conversion will not require Half-Life: Source to play - only legitimate copies of Half-Life 2 and Counter-Strike: Source on Steam."

Er det The Orange Box du trenger for å spille?

Kanskje de ikke har oppdatert enda? Men Half-Life 2 og Counter-Strike: Source er jo det første som kom ut i HL2-serien.

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

"This total conversion will not require Half-Life: Source to play - only legitimate copies of Half-Life 2 and Counter-Strike: Source on Steam."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...