medi8or Skrevet 2. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 Kanskje de som har postet her kan poste på nytt? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 Kanskje de som har postet her kan poste på nytt? Hva i helvete har skjedd her? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 2. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 Les: Drift beklager Datakrasj for å skjønne hva som har skjedd. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 uhm.. ikke for å være vrien eller noe, men er det bare jeg som ikke ser helt sammenhengen med ukens tema og HolgerLudvigsen's sitt bidrag? for all del, jeg synes bildet er veldig bra, så bare ikke helt noe som kunne relateres til jul.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 Driver å lager et nå.. Sliter bare litt.. Tipper jeg blir ferdig i kveld.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 uhm.. ikke for å være vrien eller noe, men er det bare jeg som ikke ser helt sammenhengen med ukens tema og HolgerLudvigsen's sitt bidrag? Vinter, snø, hytte, rødt, lys. X-mas factors, ikke sant. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 hehe, visst du sier det så.. hadde vært kult visst du slengte på litt harryjulepynt på det huset ditt! fargerike lyspærer og kanskje ei reinsdyr på taket! evt bare et pynta juletre i hagen. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 uhm.. ikke for å være vrien eller noe, men er det bare jeg som ikke ser helt sammenhengen med ukens tema og HolgerLudvigsen's sitt bidrag? Vinter, snø, hytte, rødt, lys. X-mas factors, ikke sant. Ja, men er enig i at du burde heve på noen julelys eller noe. Har du ikke bare skiftet tekstur på gresset nå egentlig Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 4. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 Tok laaaaang tid å mekke snøen... Jaja, lenge til jul, jeg mekker nok noe mer. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 Tok laaaaang tid å mekke snøen... Jaja, lenge til jul, jeg mekker nok noe mer. Den er god den. Tok nok sin tid å mekke snøen, men det kan ikke ha tatt lenger tid enn en dag(med mindre du har jukset ) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2004 Når kommer poll? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2004 Når kommer poll? 22. Desember Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2004 Øøøøyyhhh.. Sååå lenge til? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2004 Øøøøyyhhh.. Sååå lenge til? Ja. Det er månedens konkurranse denne gangen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Holger sitt bilde kan man ikke se :/ Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Hmm, snodig. Jeg oppdaterte den nå i alle fall. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Hmm, bra den. Kanskje legge på litt snø, og litt mørkere himmel? Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 10. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2004 Litt OFFTOPIC men, TheMaster... er det Phil Lynott med nisselue du har som avatar? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 Litt OFFTOPIC men, TheMaster... er det Phil Lynott med nisselue du har som avatar? Ja hvordan det? Hørt om PM ? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Slappe folk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg