Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Good! Jobber med saken selv. Hvordan trener hun? Har du fått hun til å ta knebøy ogsånt?

 

Blir for det meste i timer enten på corebar eller indoor walking. Hun er litt sjenert av seg så hun liker ikke å vanke i studio alene. Treningen hun får på de timene er mye bedre enn ingenting da. Hun er forøvrig 167 cm og 54 kg. En annen ting som er et stort pluss er at hun er godt over gjennomsnittet interessert i klær og mote. Dette gjør at hun er jævlig god til å kjøpe pent undertøy som framhever perfekt. Tenkte det var greit å nevne når vi var på damepraten...

 

For henne virker det ikke som om hun bryr seg om hvordan kropp jeg har så lenge jeg er komfortabel selv og ikke er feit som en hval. Det eneste hun har nevnt som det ikke hadde gjort noe for henne å se på meg er en sixpack og at jeg beholder rumpa jeg har. Jobber da derfor nettopp med å få fram magen. Synes det er jævlig sexy med magemuskler på gutter jeg også da.

Endret av ryc
Lenke til kommentar

Jeg ser at folk ikke vil ha meg her. Hvis mer enn fem personer stemmer for at jeg ikke skal skrive mer her så trekker jeg meg altså! Vil ikke bruke tiden min på et forum hvor jeg ikke har en fin tone med andre :S

[b]=25 personer[/b]

 

Ekstremt! Jaja, lykke til videre folkens, men husk at etter ett år så har jeg kommet dobbelt så lengre frem med progresjon enn dere. Å trene kun baseøvelser/trene så fortsom mulig (1 time++ ikke lov!) kommer man ikke så langt ;)

Endret av Zlatan92
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...