Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, nesten ikke brukt det. Fikk en nesespray på resept som jeg brukte noen uker. Men ikke brukt det på en stund nå.

 

Kan det være at jeg har mye støv på rommet mitt?

 

Sleit med det samme. Mor utdannet seg til akupunktør. En nål og det ble borte.

Nål i nesa?

 

Nei, det ligger slike kretser eller lignende i kroppen. Hun fjernet ekstrem klamhet i hendene mine ved å stikke nål i både arm, hode og hånd.

Lenke til kommentar

Nei, nesten ikke brukt det. Fikk en nesespray på resept som jeg brukte noen uker. Men ikke brukt det på en stund nå.

 

Kan det være at jeg har mye støv på rommet mitt?

Jeg blir ekstremt tett i nesa og hele kroppen virker forkjøla om det er for varmt der jeg sover. Er det over 16 grader har jeg nesten influensa når jeg våkner dagen etter :dontgetit:

Lenke til kommentar

En kompis kom for en gangs skyld innom treningssenteret når jeg var ferdig i går. "Det var da en sjelden kar å se her! Hva trener du i dag a? ;)", sa jeg. "Er her litt sånn av og til. I dag er det rygg, bryst og mage. Kanskje litt armer." "Triceps eller biceps du tenker på a?", spurte jeg. "Nja, får se. Er ikke sikkert det blir noe av. Viktigste er jo å få en fin overkropp!" I overkropp legger han da lats, bryst og mage. Og det var det jeg skulle dele med dere denne gangen.

Lenke til kommentar

Hadde en på jobb i dag som lurte på hvordan man kunne trene hodet. Altså toppen av kraniet, hodebunnen. Da var jeg litt målbundet :dontgetit:

 

Ikke helt i samme bane, men så for noen uker siden en gjeng gutter som trente nakken.

Lå på en benk med vektskive oppå hodet og bevegde hodet opp.

 

Aldri sett noen trene nakken direkte før...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde en på jobb i dag som lurte på hvordan man kunne trene hodet. Altså toppen av kraniet, hodebunnen. Da var jeg litt målbundet :dontgetit:

Haha, hva svarte du?

 

Sa at det nærmeste han kom var ansiktsgymnastikk, som jeg dessverre ikke kan en dritt om. Jeg er ydmyk når det kommer til mine egne begrensninger :p

Lenke til kommentar

Hadde en på jobb i dag som lurte på hvordan man kunne trene hodet. Altså toppen av kraniet, hodebunnen. Da var jeg litt målbundet :dontgetit:

 

Ikke helt i samme bane, men så for noen uker siden en gjeng gutter som trente nakken.

Lå på en benk med vektskive oppå hodet og bevegde hodet opp.

 

Aldri sett noen trene nakken direkte før...

Michael Schumacher trente nakken på den måten for å tåle g-krefter, men de guttene var nok ikke på SÅ høyt nivå hva sport angår :p

Lenke til kommentar

Hadde en på jobb i dag som lurte på hvordan man kunne trene hodet. Altså toppen av kraniet, hodebunnen. Da var jeg litt målbundet :dontgetit:

 

Ikke helt i samme bane, men så for noen uker siden en gjeng gutter som trente nakken.

Lå på en benk med vektskive oppå hodet og bevegde hodet opp.

 

Aldri sett noen trene nakken direkte før...

Michael Schumacher trente nakken på den måten for å tåle g-krefter, men de guttene var nok ikke på SÅ høyt nivå hva sport angår :p

 

Arnold har også et lite avsnitt ang. nakketrening i boken sin "encyclopedia of modern bodybuilding", men anbefalte det i ekstremt få tilfeller. Feks hvis man hadde veldig dårlig nakkemusklatur :D

Lenke til kommentar

Michael Schumacher trente nakken på den måten for å tåle g-krefter, men de guttene var nok ikke på SÅ høyt nivå hva sport angår :p

 

Slik blir nakken trent i formel 1 nå i alle fall(ca. 2m 30sek ut i videoen). Med tanke på at de når 5g både under bremsing og i svinger så har de ekstremt sterke nakkemuskler.

 

En litt mer moro metode for å trene huet opp til å gjøre flere ting samtidig;

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...