Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har trent mer og mindre av og på i snart ca to år nå.. Og har ganske bra anlegg for og legge på meg muskler, hvertfall nå når jeg har insett hvor mye mat faktisk har og si. Vel, jeg synes programmet ser greit ut.. Jeg kommer til og kjøre mellom 6/8 reps på de fleste øvelsene og ant ikke mer enn 4 sett. Og det og bruke ca 45/50 min per dag passer meg perfekt, samt fri i helgene.

 

Det som jeg er litt skeptisk til med programmet hans er nettop at det ikke blir helt anbefalt restitusjonstid på alle kroppsdelene, som f.x at biceps får mye trøkk gjennom uka..

Lenke til kommentar

Creabolic=fancy navn på kreatin?

 

Hvis det er kreatin er det bare å ta det som du vil, men vær oppmerksom på at det kan gjøre at du holder på et par ekstra kilo i vann. Så ikke fortvil om vekta går oppover.

 

Kreatin ja. Virket som om det var den kreatinen som hadde fått flest gode tilbakemeldinger på diverse forum...

 

Ser ikke så mye på vekta. Er hele utseendet og styrken jeg har som teller. Ingen som flyr rundt med en badevekt når de sjekker opp folk på byen. ;-)

Lenke til kommentar

Har trent mer og mindre av og på i snart ca to år nå.. Og har ganske bra anlegg for og legge på meg muskler, hvertfall nå når jeg har insett hvor mye mat faktisk har og si. Vel, jeg synes programmet ser greit ut.. Jeg kommer til og kjøre mellom 6/8 reps på de fleste øvelsene og ant ikke mer enn 4 sett. Og det og bruke ca 45/50 min per dag passer meg perfekt, samt fri i helgene.

 

Det som jeg er litt skeptisk til med programmet hans er nettop at det ikke blir helt anbefalt restitusjonstid på alle kroppsdelene, som f.x at biceps får mye trøkk gjennom uka..

 

Det er individuelt, og du må høre på kroppen din. Treningstoleransen for Rakich er nok høyere enn for Ola Dunk med støttemedlemsskap på gymmen.

Lenke til kommentar

Har trent mer og mindre av og på i snart ca to år nå.. Og har ganske bra anlegg for og legge på meg muskler, hvertfall nå når jeg har insett hvor mye mat faktisk har og si. Vel, jeg synes programmet ser greit ut.. Jeg kommer til og kjøre mellom 6/8 reps på de fleste øvelsene og ant ikke mer enn 4 sett. Og det og bruke ca 45/50 min per dag passer meg perfekt, samt fri i helgene.

 

Det som jeg er litt skeptisk til med programmet hans er nettop at det ikke blir helt anbefalt restitusjonstid på alle kroppsdelene, som f.x at biceps får mye trøkk gjennom uka..

Var det programmet eller bildene? :p Hvis du ikke har planer om å kjøre samme reps/sett, trener du ikke samme program. Treningsprogram og øvelsesutvalg er ikke det samme!

 

edit: Ellers enig med Fredrik.

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

Proteinet mitt...

 

Jeg er 18 år gammel gutt på 186-187 cm som veier 83 kg. Hvordan burde jeg legge opp med kreatinspisingen? 10 gram om morgenen den førse uken for å deretter kjøre 5 gram hver morgen til bøtta er tom? Samt drikke MYE vann?

Du spiser ikke kreatin :p!

 

5g holder vell, ja. Man skal vell helst ta det etter en treningsøkt, og du trenger vell ingen oppkjøringsperiode, egentlig? Er bare noe produsentene anbefaler for å øke salget.

 

Jeg ville først og fremst fått kostholdet i orden.

Lenke til kommentar

Proteinet mitt...

 

Jeg er 18 år gammel gutt på 186-187 cm som veier 83 kg. Hvordan burde jeg legge opp med kreatinspisingen? 10 gram om morgenen den førse uken for å deretter kjøre 5 gram hver morgen til bøtta er tom? Samt drikke MYE vann?

Du spiser ikke kreatin :p!

 

5g holder vell, ja. Man skal vell helst ta det etter en treningsøkt, og du trenger vell ingen oppkjøringsperiode, egentlig? Er bare noe produsentene anbefaler for å øke salget.

 

Jeg ville først og fremst fått kostholdet i orden.

 

Kostholdet er fint det, men skal mest sannsynlig kutte ned mengden...

Endret av ryc
Lenke til kommentar

Hvor viktig er det å trene på en deload? Det har bare blitt en "deload" trening på en uke grunnet diverse, og det har snart gått en og en halv uke uten at jeg har hatt en tung økt. Lurer på om jeg skal gunne på nytt program i dag eller ta en lett økt til, før jeg begynner på en ny runde med myo-reps på onsdag. Noen innspill?

Lenke til kommentar

Ang. proteinshakes. Jeg har siden jeg begynte med det i mai tatt en hver dag jeg trener. Har nå begynt å ta en hver dag. Gjorde litt research på sider der det ble anbefalt en om morgen, en etter trening og en før du legger deg? Dette kan vel ikke stemme?

Endret av ryc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...