Gå til innhold

White Metal (metall laget av kristne)


Petrvs Romanvs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det fins ikke kristne black metal band.... Det er en umulighet. Innen black metal så har lyrikken en veldig viktig del.

 

Lengsel og Horde spiller musikk som høres ut som black metal, men siden Horde har tekster som "Invert the Invertet Cross" så er det ikke black metal. Lengsel derimot er jeg ikke sikker på. Jeg har ingen anelse om hva de synger om. Men jeg kan ikke tenke meg at de spiller black metal siden alle medlemmene nå har begynt i Extol. Om det er white metal vet jeg heller ikke.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Det fins ikke kristne black metal band.... Det er en umulighet. Innen black metal så har lyrikken en veldig viktig del.

 

Lengsel og Horde spiller musikk som høres ut som black metal, men siden Horde har tekster som "Invert the Invertet Cross" så er det ikke black metal. Lengsel derimot er jeg ikke sikker på. Jeg har ingen anelse om hva de synger om. Men jeg kan ikke tenke meg at de spiller black metal siden alle medlemmene nå har begynt i Extol. Om det er white metal vet jeg heller ikke.

Jasså?

Lenke til kommentar
Det fins ikke kristne black metal band.... Det er en umulighet. Innen black metal så har lyrikken en veldig viktig del.

 

Lengsel og Horde spiller musikk som høres ut som black metal, men siden Horde har tekster som "Invert the Invertet Cross" så er det ikke black metal. Lengsel derimot er jeg ikke sikker på. Jeg har ingen anelse om hva de synger om. Men jeg kan ikke tenke meg at de spiller black metal siden alle medlemmene nå har begynt i Extol. Om det er white metal vet jeg heller ikke.

Black Metal kategoriserer hardheten på musikken, ikke noe annet. Det er først og fremst "herdet" Heavy Metal.

Lenke til kommentar

White Stripes er kristne.

De spiller vel ikke akkurat metall,

men garagerock som kan likne litt.

Tekstene deres er ikke særlig kristne.

De takket Gud for den siste plata si, så de er vel mer religiøse enn man skulle tro..

Alice Cooper er også kristen, men han slutta å lage metalmusikk når han ble kristen. Da gikk han tilbake til 70rock. :cry:

Men sjekk ut Dragontown og Brutal Planet-platene hans. De er i hvertfall metall med ganske sammfunnskritiske og litt onde tekster.

Ozzy Osbourne er jo også en gammel kristen rocker.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke til norske rapartister som bruker ordet 'nigger' i sine tekster, du må gjerne opplyse meg om hvem som gjør det.

Amerikanske/engelsk-språklige, ofte fargede, rappere bruker ordet 'niggas'. I den konteksten betyr det 'kompis/venn/bror'. Hvorfor de gjør det må du spørre en rapentusiast om, jeg har ingen interesse for rap.

 

Jeg oppfattet ikke Luzifer som en farget, engelsk-språklig rapper, men skulle han være det, ber jeg selvsagt om unnskyldning for implikasjonen jeg kom med.

Lenke til kommentar
Jeg kjenner ikke til norske rapartister som bruker ordet 'nigger' i sine tekster, du må gjerne opplyse meg om hvem som gjør det.

Amerikanske/engelsk-språklige, ofte fargede, rappere bruker ordet 'niggas'. I den konteksten betyr det 'kompis/venn/bror'. Hvorfor de gjør det må du spørre en rapentusiast om, jeg har ingen interesse for rap.

 

Jeg oppfattet ikke Luzifer som en farget, engelsk-språklig rapper, men skulle han være det, ber jeg selvsagt om unnskyldning for implikasjonen jeg kom med.

Tenkte du over at Luzifer kansje mente at han ikke skjønte at Amerikanske/engelsk-språklige, ofte fargede rappere (niggas) støttet KKK?

 

 

:ermm:

 

Nei nå er vi ut på viddene :roll:

Man er ikke rasist fordi man sier nigger, nigga, niggah, niggaz eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...