Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Skumleste" film; Dagon(2001).. Den hadde visse innflytelser... :blush:

Sett den tre-fire ganger. Fantastisk film.

Dagon er genial! :D Kunne spart seg for CGIen, men fortsatt genial ;)

 

Så den for ett par år siden (var vel rundt 13år), så vurderer om jeg ikke blir nødt til å takle "frykten" og se den en gang til for å se om den fortsatt gir samme effekt... :roll:

Lenke til kommentar

Av de nye "skrekk" filmene så var The orphanage og The strangers litt skremmende.

 

Elsker filmer med en trist slutt :ph34r:

 

Av noen gamle så husker jeg svært godt Pet Sematary (så den når jeg var 11, tror ikke jeg har blitt så redd siden den gang) både 1rn og 2rn, The Blair witch project så klart og ut av det blå, Jeepers Creepers. Filmen var bare litt spooky men med tanken på at den ikke hadde en "happy ending" ble det bare verre.

 

Så er det en annen film som jeg aldri har sett eller hørt om siden jeg så den.

 

Darkness Falls

Syns denne filmen var herlig skummel men det har gått ett par år siden jeg så den. Sikkert veldig skummelt for de som er mørke redde. Men uansett så syns jeg denne var en bra film.

 

Så faktisk den første Nightmare on elm street for ikke lenge siden og ble overrasket at filmen var bra. Hans første offer var en sykt måte å blir drept, selv om filmen er gammel så var den scenen sjokkerende.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

All work and no pay will makes Jack a dull boy.

 

---

 

Sitter å ser The Shining nå, og er kommet til det punktet der spenningen virkelig starter. Elsker filmen, og jeg ble vettskremt sist gang jeg så den. Håper det samme skjer igjen. Kan bare nevne at jeg har en j`?/(& dårlig magefølelse. Lite nattesøvn de neste ukene.

 

Rimelig skummel film, men også en genial en!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når det gjelder skrekkfilmer så kommer det jo helt ann på settingen..

Hadde jeg sittet alene hjemme i møket med stri regn ute, og viste at jeg måtte legge meg i senga alene, da hadde jeg nok blitt skremt av f.eks The grudge.

Jeg så den med 3 venner riktignok på kvelden, men ble ikke skummel for meg! Heller litt latterlig med en liten gutt som tydelig er malt i ansiktet som lager kattelyder.. hehe. Og er ikke noe bedre hu dama

 

Når det er sagt så liker jeg mer gjennferd skrekkfilmer.

Likte bl.a

 

-The others

- What lies beneath

- The gift

-The haunted

- Stir of echoes

- 6 sansen

 

men liker også filmer som f.eks

 

-The shining

-The descent

 

Ble også skremt av The ring og Dark water, da jeg så disse på kino, men da jeg skulle se The ring på dvd hjemme senere ble den litt mer komisk.

 

Så "settingen" er alfa omega ;) hehe

 

Filmer ala Saw, Skrik, Fryktens sommer o.l er for meg mer underholdnings filmer, IKKE skekkfilmer

 

Helt til slutt så ble jeg drit skremt av bl.a

 

-Pet semetary, Nightmare on elmstreet og Fredag den 13 filmene, men det var også fordi jeg va 12år når jeg så de ;) men klassikere for meg! ;)

Lenke til kommentar
Jeg blir egentlig aldri skremt... skvetter kanskje i ny og ne, men men.... Skal jeg bli særiøst skremt må det være som i Rosemary's Baby. Ellers så er psykologiske skrekkfilmer som faller mest i smak, Har The Orphanage liggende, og den skal i følge coveret være "skitskummel" ^^

 

The orphanage er veldig bra og skummel :):)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Myers ville EID Jason rimelig kjapt lol ;)

 

http://elvispresleymusic.com.au/pictures/1..._graceland.html

 

Jeg ble vettskremt av Horror Express som liten og den er fremdeles creepy den dag i dag.....noe med Savalas rollefigur (but I won't reveal that....see the movie ;)

 

 

Jeg kan ennå huske Survivor Series 1990 hvor Undertaker dukket opp for 1st gang.....for de aller minste kunne Undertaker like gjerne vært Freddy Krueger.....LOL !

 

Smilene forsvant fort når den fæle Undertaker grusla Hogan......RIP Hulkmania *smiler ondt*

 

Reality bites...indeed :

 

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Jeg ble skremt av The Ring og Rose Red.

 

 

Veldig enig med the ring!

Rose red syns jeg var bra ,men ikke skummel

 

Rart åssen noen filmer får folk dritredde mens andre ler av de ;) snakker da om folk på samme alder ca da.

 

Samboeren min f.eks blir redd av Exorsisten filmene, men syns ikke det er skummelt med 6sansen o.l

Mens jeg har det helt omvendt der.

Lenke til kommentar

Ser ikke mye skrekkfilm, men The Shining er uten tvil den skumleste jeg har sett hittil. Atmosfæren var mørk og jævlig, skummel musikk hjalp til, obligatoriske skvettescener var på plass, og Jacks sinnsyke ansiktsuttrykk var rett og slett prikken over i-en. Filmen var forøvrig ikke bare skummel, men også generelt himla god.

Endret av Spetz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...