Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg turde ikke se lenger enn det som sto først. Er det en ekte film? Dyr som blir mishandlet?

 

Det er en dokumentarfilm om menneskers utnyttelse av dyr. Og ja, det er klipp av dyr som blir mishandlet der, og kaldblodige drap av dyr (f.eks. en hund som blir kastet i en søppelbil for å bli klemt ihjel). Den er grusom, hjerteskjærende og deprimerende, men den er verdt å se, rett og slett fordi den er en brutal tankevekker.

 

Brukernavnet ditt er forresten gromt. KMFDM = win.

Endret av Eldritch
Lenke til kommentar

Den filmen som har satt mest støkk i meg var gamle "The Fly" med Vincent Price. Var sikkert ikke mer enn 9-10 år og syns Price var guffen, rett og slett. Om filmen har tålt tidens tann er vel en annen diskusjon, men for meg er dette en av mine absolutte favorittgrøssere. Den første "The Omen"-filmen må vel være en god nr. 2!

Lenke til kommentar
Jeg turde ikke se lenger enn det som sto først. Er det en ekte film? Dyr som blir mishandlet?

 

Det er en dokumentarfilm om menneskers utnyttelse av dyr. Og ja, det er klipp av dyr som blir mishandlet der, og kaldblodige drap av dyr (f.eks. en hund som blir kastet i en søppelbil for å bli klemt ihjel). Den er grusom, hjerteskjærende og deprimerende, men den er verdt å se, rett og slett fordi den er en brutal tankevekker.

 

Brukernavnet ditt er forresten gromt. KMFDM = win.

Okey, altså en film jeg aldri skal se. Klarer aldri å komme over slike filmer, de sitter i meg resten av livet

 

 

Watch out, son of a gun, superhero number one!

 

Endret av kmfdm
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Earthlings(dokumentar) og saw filmene(klarte ikke å se ved noen tilfeller)

Prøvde å se Earthlings nå nettopp, men måtte gi opp etter 15 minutt. Blir helt ødelagt av å se slikt. Makter det ikke.

 

Den kan sees her hvis andre vil prøve seg - http://video.google.com/videoplay?docid=-1282796533661048967

 

 

Har sett de fleste skrekkfilmer, men tror den filmen der er noe av det jævligste jeg noensinne har sett.

Ble provosert til å se den der filmen. Har aldri hatt mareritt før... Men. Bare det klippet der de viser åssen de bare drar av skinnet på dyra. Jeg skjønner ikke: Dør de sakte men sikkert der de ligger i en haug av nakne familiemedlemmer, eller vokser pelsen ut på nytt? :( Mamma

Lenke til kommentar
Earthlings(dokumentar) og saw filmene(klarte ikke å se ved noen tilfeller)

Prøvde å se Earthlings nå nettopp, men måtte gi opp etter 15 minutt. Blir helt ødelagt av å se slikt. Makter det ikke.

 

Den kan sees her hvis andre vil prøve seg - http://video.google.com/videoplay?docid=-1282796533661048967

 

 

Har sett de fleste skrekkfilmer, men tror den filmen der er noe av det jævligste jeg noensinne har sett.

Ble provosert til å se den der filmen. Har aldri hatt mareritt før... Men. Bare det klippet der de viser åssen de bare drar av skinnet på dyra. Jeg skjønner ikke: Dør de sakte men sikkert der de ligger i en haug av nakne familiemedlemmer, eller vokser pelsen ut på nytt? :( Mamma

 

Mamma :(

Lenke til kommentar
Synes Alien var dritspennende første gang jeg så den.. måtte skru av flere ganger for å ta "pauser"

Jeg såg Alien i værste forhold tenkelig: på TG med bråk, halv-dårlig DIVX kvalitet og bare headset. Likevel satt jeg der og var drittredd(skal til tider), folk på siden begynte å spørre om det gikk bra med meg.

 

Forslag til en film ala Alien? Like skummel uten at det er særlig action.

 

Alien 2

Ikke ha samme forventinger til Aliens som du har til Alien. Da blir du grådig skuffa. Actionfilm med littegranne skummelt i.

 

hufsa i mummidalen er jo en historie for seg selv, noe mer skremmende for et barnesinn skal en lete lenge etter tror jeg laugh.gif

huff, ikke snakk om hufsa .

 

Hilsen en med traumer fra sin barndom, takket være hufsa

Hufsa er seriøst noen av de skumleste skikkelsene jeg vet om. Det geniale med skikkelsen er at han egentlig ikke er ondskapfull men likefult farlig(

g dermed skummel). Den vil bare ha litt selskap. Man synes synd på den og er redd for den 

å en gang. Finnes det noen voksen-filmer som har konsept ala hufsa?

 

Vurderer å se mummi-serien igjen, lurer på om noen av de kanskje har innhold som jeg forsatt kan sette pris på. Evt. så kanskje jeg heller lese bøkene er basert på? De siste i den serien ble jo kritisert som for mørke for unger(usikker på om disse faktisk ble filmatisert...)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

The ring! rimelig ukonfortabel der jeg satt å så den. Vet ikke hva som har skjedd for før så digga jeg å se litt skrekk.

 

Syntes også Killer klowns from outer space var ganske skummel første gang jeg så den men den har vel glidd litt over i morsom-kategorien på den senere tid. Føler meg enda ikke helt ok om det henger et helt gjeng klovner rundt meg da.. :0

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...
The ring! rimelig ukonfortabel der jeg satt å så den. Vet ikke hva som har skjedd for før så digga jeg å se litt skrekk.

 

Så The Ring på en mørk hytte langt inne i skogen og når den var slutt ringte telefonen. Tror aldri jeg har opplevd noe skumlere. (Viste seg senere at det var en av de andre på hytta som tullet med oss, men skummelt uansett.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...