Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den filmen som har holdt meg mest våken må nok være One Missed Call. Noen jenter i klassen skulle vise meg et arti filmklipp på youtube, og det viste seg å være et klipp av ei jente som ble drept av et snær spøkelse.

Først kunne du se et hode med svart langt hår kikke fram fra en vegg (jeg skvatt som faen), deretter kom det fram masse hår fra føttene til jenta som skulle bli drept. Og etter det snudde jeg meg bort, for en av vennene mine sa "Åh, no skjer da". Det kom mange knekkelyder, og til slutt gurgling (Hun mistet visst hodet sitt :S)

 

 

 

Kanskje ikke like skummelt i dag, men siden det ikke var lenge siden lillebroren min ble drept da jeg så det, var jeg ikke så bra mentalt, om dere skjønner hva jeg mener... "/

 

Andre filmer som har skremt meg i nyere tid er

 

The descent (Skreik som ei jente da en av damene filma den monster/huleboer tingen bak den andre jenta)

The Grudge (Hater skvettefilmer)

The Messengers (Bare traileren var nok!)

Lenke til kommentar

Tenkte faktisk å nevne "The Orphanage" selv. Jeg og kjæresten min satt ved siden av en gjeng på 40+, og husker at alle snakket om hvor utrolig skummel filmen var, og at de nesten gledet seg til filmen var over. Hadde nok litt med kinoopplevelsen også, men den var temmelig skummel.

 

Husker også at eg syntes "The Changeling" var ufattelig skummel i mine yngre dager. Har ikke sett den på mangfoldige år, så bør kanskje ta en ny titt.

 

Ellers syntes jeg faktisk at "Session 9" var uhyre skummel. Ikke at filmen var så utrolig bra, men hater sykehussettinger, samt klaustrofobiske tendenser (så ja, starten av "The Decent" var litt vonn å se også :D)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Hufsa var skummel, men hvis dere har sett episoden med isdronningen var det ingenting som var skumlere enn den. Jeg kommer aldri til å glemme hvor skummelt det var og det gir meg fortsatt gåsehud når jeg tenker på det.

Det var da vinteren skulle komme og Mummitrollet og Lille My gjemte seg i hytta ved sjøen da isdronningen skulle komme. Man hørte sånn "HAA-aaaa-AAAA"-musikk, så kom det skumle vesenet med et stivt skummelt uttrykk i ansiktet. Isdronningen var hvit og lyseblå med fem ben/lemmer og alt frøs rundt henne da hun svevde over sjøen. Lille My løp ut på isen og isdronningen snudde seg mot henne og så på henne med det stive skumle uttrykket.

Jeg husker ikke mer etter det, for det var da jeg løp og gjemte meg bak sofaen eller skyndte meg og skrudde av filmen.

 

Bortsett fra det er det skumleste jeg har sett Rose Red trilogien. Men ingenting kan skremme meg mer enn når vinteren skal komme til Mummidalen.

 

Ja har filmen liggende i kjellern fyfaen så ekkel hun var, og til slutt flyr hun vekk med den snøhesten!

Lenke til kommentar
Earthlings(dokumentar) og saw filmene(klarte ikke å se ved noen tilfeller)

Prøvde å se Earthlings nå nettopp, men måtte gi opp etter 15 minutt. Blir helt ødelagt av å se slikt. Makter det ikke.

 

Den kan sees her hvis andre vil prøve seg - http://video.google.com/videoplay?docid=-1282796533661048967

 

 

Jeg så hele. Den var tankevekkende.

 

Tankevekende... sterkt..... og litt merkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...