Gå til innhold

Screenshots - Din NFSU2 Bil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å er det som på NFSU1 at når jeg skifter bil så får jeg med kittene ? slik at de er oppgradert.? eller må jeg kjøpe deler til vær bil??

Kjøpe deler til hver bil.

OK!

 

 

når får jeg slike biler som dere da ? langt uti? å hvor i spillet får jeg tak i.. jeg har vunnet en gratis bil sies det.. men finner ikke ut hvor :p

Lenke til kommentar

Bare et spørsmål ang. bil utvalget i NFSU2, dere som har mulighet for å kjøpe Civic'en. Har dere kjøpt spillet her i Norge? Fordi jeg leste et sted på internett at Acura Integra og Honda Civic BARE var med i US versjonen, mens alle andre versjoner hadde Peugot 106 og en annen bil som ikke kan måle seg med Civic eller Integra.

 

Noen som kan bekrefte/ avkrefte?

Lenke til kommentar
http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3158282

 

Når får jeg slike biler ?? å hva må jeg gjøre for å få de? bare kjøre løp?

 

Å hvor skaffer jeg meg biler... i garagen min står det at jeg kan hente en gratis bil "in you local parking lot" hvis de mener garagen min så finner jeg ikke noe........

 

 

hjelp!?

Nei de mener "Parking Lot", hvis du ser på kartet ditt så ser du vel noe solide blå rundinger? Iallefall èn? Det er uansett "parking lot"!

Lenke til kommentar
http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3158282

 

Når får jeg slike biler ?? å hva må jeg gjøre for å få de? bare kjøre løp?

 

Å hvor skaffer jeg meg biler... i garagen min står det at jeg kan hente en gratis bil "in you local parking lot"  hvis de mener garagen min så finner jeg ikke noe........

 

 

hjelp!?

Nei de mener "Parking Lot", hvis du ser på kartet ditt så ser du vel noe solide blå rundinger? Iallefall èn? Det er uansett "parking lot"!

Jepp.. har funnet den.. men når jeg velger bil så gå jeg til siden.. så sponsor car eller noe i den duren.. trkker på--- så får jeg den meldingen.... :(

 

kan gå å sjekke en gang til for sikkerhet skyld

 

edit..damn.. bare drit bilder der jo :p

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...