Gå til innhold

Screenshots - Din NFSU2 Bil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hummer H2 har 'crumple zone', det har vel ikke den andre trucken. Alikevel svakt at en så tung bil skal komme så dårlig ut. Dessuten ser det for meg ut som om den har truffet hummeren i rumpa og hummeren har kræsja i noe annet... buss eller lastebil? De våte dekksporene passer ikke overens med at den andre der skulle truffet den foran.

Lenke til kommentar

Har bare fått så sinnsykt sansen for mustangen jeg da... Elsker motorlyden etter timer bak rattet på alle riskokerne :)

 

Plast og klistremerker passer ikke så godt på den etter min mening, så har gjort så mye jeg syns passer. Her er den:

 

thmustangm.jpg

 

Ble med ett veldig morro da jeg fant ut at det gikk an å gjøre wheelier :)

thwheeliem.jpg

 

Fikk et kult magasin:

thmag.jpg

 

 

Her en litt mer flashy supra:

thsupram.jpg

Lenke til kommentar
...

Nå vet jeg ikke om historien jeg har ført er fakta, men det skal visst ha vært en front mot front. Og hummeren ble slengt bakover mens den andre bilen(en toyota?) ble nesten stående på stedet. Grunnen til at hummeren ser mere ødelagt ut er nok som du sier på grunn av at den er designa slik. Men poenget mitt var at h2'n prøver og se ut som en vandlig hummer, og er stygg som julig...og når den tilogmed ikke er stygg av de samme grunner som den orginale humeren, blir det i tilleg til stygg en latterlig bil.

 

no offence til dere som kjører H2, men bilen er stygg! uansett hvor mye "bling bling" man putter på den...

Lenke til kommentar
...

Nå vet jeg ikke om historien jeg har ført er fakta, men det skal visst ha vært en front mot front. Og hummeren ble slengt bakover mens den andre bilen(en toyota?) ble nesten stående på stedet. Grunnen til at hummeren ser mere ødelagt ut er nok som du sier på grunn av at den er designa slik. Men poenget mitt var at h2'n prøver og se ut som en vandlig hummer, og er stygg som julig...og når den tilogmed ikke er stygg av de samme grunner som den orginale humeren, blir det i tilleg til stygg en latterlig bil.

 

no offence til dere som kjører H2, men bilen er stygg! uansett hvor mye "bling bling" man putter på den...

HAehhaehahehahehaheahehaehaehaheh!

Og så sant så sant ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...