Gå til innhold

Vampire: TM - Bloodlines skuffende tester ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette spillet er jo ikke spesielt dårlig. Det er bare dårlig kampsystem og animasjoner resten er jo ganske greit. Det er bedre å bruke kniver, sverd o.l enn pistoler osv.

Den automatiske pumphagla river jo temmelig bra da, husk at du må ha firearm skill ganske høyt for å dra noe nytte av skytevåpen.

Lenke til kommentar
Okey ikke for å være for krass nå, men en 7.7 av 10 er blir jo det samme som en Mg på grunnskolen eller en 5 på videregående, eller B for de som studerer, og da ville jeg egentlig være MEGET fornøyd med det resultatet. Synes det blir vel drøyt å si at det ikke er noe å skryte av da, siden konkurransen er så stor på markedet.....men for all del, folk må få ha sine egne standarder.

 

Virker som det er noe i det noen her nevnte. Folk er vel blitt altfor kresne  :yes:

 

På en annen side skjønner jeg jo godt at man gjerne vil ha valuta for pengene dersom man kjøper et spill, og nettopp derfor er det viktig med demoer av spill. Går da aldri ut og kjøper meg en bil uten å ha prøvd den. :cool:

 

Uansett er dette kun min mening om saken og ikke ment som noe angrep mot noen eller noe dersom noen skulle føle det slik. :thumbup:

problemet er at spillanmelderne ikke normalfordeler karakterene. UiO- rektor Arild Underdal sier til IGN at de kanskje burde tenke på å innføre bestått/ikke bestått på spillene...

Lenke til kommentar
problemet er at spillanmelderne ikke normalfordeler karakterene. UiO- rektor Arild Underdal sier til IGN at de kanskje burde tenke på å innføre bestått/ikke bestått på spillene...

 

haha, idiotisk! Pluss, hva faen veit han om å anmelde spill? Ikke en dritt.

Og hva vet du om det? Han kan jo være en lidenskapelig gamer for alt du vet....

Lenke til kommentar

Holder på med hotellet i begynnelsen, men quitet da jeg ramlet ned i kjelleren og en dame løp foran meg i gangen. Ble rett og slett litt for creepy for min del :cry:

 

Kan noen fortelle meg om dette oppdraget blir skummlere (kommer hun til å angripe meg fra mørket eller noe?) eller er det bare å løpe videre gjennom gangene mens jeg holder godt fast til et balltre?

Lenke til kommentar

Argh! Du fikk det bare til å høres enda verre ut :p

Vel, jeg får bare gå videre selv om jeg er angrepet av klaustofobi og er livredd.

 

En ting til... Jeg hater slike skremmende spøkelser som dette på film og spill (tenker da på the ring, det var iallefall det dette minnet meg om da jeg så skikkelsen)

Ser hun helt for *#*#* ut? Høres sikkert ut som et dumt spørsmål, men jeg er faktisk litt redd for hva jeg møter her nede. Det er tross alt temmelig livaktige (litt ironisk) ansikter i dette spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...