Gå til innhold

Vampire: TM - Bloodlines skuffende tester ute


Anbefalte innlegg

Ser at både Ign og Gamespot har testet spillet, og ingen av de virker spesielt imponert.. Elendig AI er blant ankepunktene. Hadde virkelig gledet meg til dette spillet, håper så inderlig at de som har anmeldt spillene for de nevnte sidene har hatt en dårlig dag på jobben...

Endret av zaico
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

8.4 - IGN

7.7 - Gamespot

4 av 5 - Gamespy

90 av 100 - Console Gold

90 av 100 - Next Level Gaming

 

Er ikke så ille karakterer da, virker nesten som folk har blitt litt overkresne nå for tia... Må ha 9 eller 10 for at det skal være et spill de gidder å teste.

 

Tviler på at du ikke vil være fornøyd med Bloodlines om du er glad i RPG, syns spillet er veldig bra så langt og det med AI'en har ikke vært noe stort problem enda, men så er ikke AI det jeg er mest opptatt av i RPG, er ikke akkurat noe FPS heller det her.

 

Er jo greit å lese litt hva folka faktisk sier og mener og da, ikke bare se på karakteren.

 

"Awesome storyline, great dialogue, Beautiful character models and animations, statistics really impact world - a great RPG." - Gamespy

 

"In the end, though, the problems with mediocre combat wouldn't have stopped me from playing Bloodlines; having gone through the game once, they won't stop me from replaying it, either, in order to experience the different endings. How that will affect gamers in deciding whether to purchase the game depends very much on what kind of mind-set they go in with. If you go in with the idea that Bloodlines is a hybrid FPS / RPG, you're going to be dramatically disappointed. On the other hand, if you're looking for one of the best role-playing game experiences of this year, then you should really look into Vampire: The Masquerade - Bloodlines." - Gamespy

 

Eller denne quoten, som jeg personlig liker best ;)

 

"Bloodlines is a true RPG that hearkens back to Fallout and its Baldur's Gate brethren, while providing the impressive visuals of Valve's Source engine. The story is rich, the world is deep, and the heart of the RPG pumps strongly in its veins." - IGN

 

Med andre det ord et av tidenes rollespill.

Endret av odex
Lenke til kommentar

Enig med Odex - det har gått skikkelig inflasjon i karaktersetting for spill de siste par årene.

 

Får det lavere score enn 9/10 så virker det som om folk automatisk tror at det er et drittspill bare fordi det ikke er et superdupert spill som sannsynligvis vil glede de aller fleste som prøver det.

 

Et spill som får f.eks. 6.5/10 eller andre 'dårlige' scores kan være et supert spill akkurat for deg hvis det er en i sjanger som du liker godt. Det er derfor viktig å faktisk lese igjennom reviews istedet for bare å bla til siste side for å se scoren.

Lenke til kommentar

Har kjøpt bloodlines, er litt skuffa. Det spretter opp en del bugs fra tid til annen, og mange ferdigheter er veldig ubalansert.

 

Grafikken kan man ikke klage på, utenom noen enkelte scripts som er helt på tryne(tilogmed "intro delen" har bugga scripts).

 

Men når du først kommer inn i spillet, er det ingen vei ut.. :blush:

Lenke til kommentar

Karakterer gir en indikasjon på hva man skal bruke penger på. Dersom man kjøper spillet, så er man jo selv tjent med å ha en positiv innstilling til det. Det er faktisk bare piratkopier og demoer man kan ta seg råd/tid til å skaffe "bare for å teste det". Det er derfor jeg har kuttet ut piratkopier: jeg leser heller tester/reviews, og satser på bestemte spill.

Lenke til kommentar

Okey ikke for å være for krass nå, men en 7.7 av 10 er blir jo det samme som en Mg på grunnskolen eller en 5 på videregående, eller B for de som studerer, og da ville jeg egentlig være MEGET fornøyd med det resultatet. Synes det blir vel drøyt å si at det ikke er noe å skryte av da, siden konkurransen er så stor på markedet.....men for all del, folk må få ha sine egne standarder.

 

Virker som det er noe i det noen her nevnte. Folk er vel blitt altfor kresne :yes:

 

På en annen side skjønner jeg jo godt at man gjerne vil ha valuta for pengene dersom man kjøper et spill, og nettopp derfor er det viktig med demoer av spill. Går da aldri ut og kjøper meg en bil uten å ha prøvd den. :cool:

 

Uansett er dette kun min mening om saken og ikke ment som noe angrep mot noen eller noe dersom noen skulle føle det slik. :thumbup:

Lenke til kommentar

Sitter og spiller dette spille nå og det er sikkelig kult!

 

(litt spoilers)

 

 

Stort spill , masse quests veldige bra dialoger , pen grafikk og masse å utforske, spillet har også mange muligheter som kommer an på hvilke valg du gjør i spillet.

 

Digger skill-systemet , man får ikke xp ved å drepe fiender men hvor mange quest du klarer og på hvilken måte du klarer questen. Hvis man vil kan man oppgradere til å bli en sterk vampyr eller en mer snikende vampyr som ikke tenker så mye på kamp, men om andre ting som å snakke seg ut av situasjoner og sniker seg heller unda fienden i stedet for å drepe dem. Siden man ikke får xp av å drepe fiender så er det like lett å være en snikende vampyr som en sterk vampyr. Får man xp kan man oppgradere alt fra hvor god man er til å hacke pcer til hvor flink man er til å snakke med personer og hvor gode priser man kan få på ting som våpen eller andre gjenstander.

 

Våpen er alt fra, pistoler, shotgun , kniv , baseballklubbe , avsagde hender og stålpinner :love:

 

 

Noen ganger kan det også være litt creepy som foreksempel da jeg fikk et oppdrag hvor jeg skulle finne en gjenstand i et forlatt Spøkelses Hotell angrer enda for at jeg satt og spillte det klokka 2 på natten :blush:

 

Uansett så anbefaller jeg spillet , og jeg synes at Gamespot ga en utrolig dårlig karakter til hva den fortjente, det er ikke ofte man får RPG spill som dette ! :w00t:

Endret av FFX
Lenke til kommentar

Synest spillet er bra så langt, men har store problemer med ytelsen. Sitter med en athlon xp 1800+, gf4 ti 4200 64 mb og 512 mb ram. Det hjelper ikke akkurat at en ikke kan velge 16 bits farger, men må kjøre med 32 bit, første spillet hvor jeg har opplevd det :( . Ellers har jeg skrudd alt annet på det laveste og lyden på lav kvalitet, enda lagger det veldig.

Lenke til kommentar

Har nok spillet jeg gutten min.

 

Hvis du tenker statpool osv så du kan værsågod og kaste deg selv i veggen.

Jeg snakker om utseendet, velge hår,øyner selve figuren.

 

Ventrue som har vært min favorittklan ser ut som bortskjemte drittunger nå. Jeg vil ikke gå rundt og se ut sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...