Gå til innhold

Vampire: TM - Bloodlines skuffende tester ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
7.7 er ikke noen dårlig karakter (matematisk sett vil det tilsvare en åtter her på Gamer.no), og leser en omtalen får en heller ikke inntrykk av at det er et dårlig spill.

Synes ikke han som omtaler spillet virker så veldig begeistret. Han regelrett slakter combat og AI i spillet.

Lenke til kommentar

Blir litt sjokert av å lese her...

Fjesa er ikke fine nok , og og reviews gir det bare 7- 8.

Heldigvis lar jeg ikke dere ødlegge den fine opplevelsen min. Og det som er av mindre betydning er nettopp hvordan fjesa ser ut , og hva andre syns om spillet.

 

PS: Om det at andre syns spillet er bra betyr allt for dere , så har jeg også sett at spillet fikk 97% / 100% et sted. Kommer med link om jeg finner tilbake!

Endret av gobyfly
Lenke til kommentar
Blir litt sjokert av å lese her...

Fjesa er ikke fine nok , og og reviews gir det bare 7- 8.

Heldigvis lar jeg ikke dere ødlegge den fine opplevelsen min. Og det som er av mindre betydning er nettopp hvordan fjesa ser ut , og hva andre syns om spillet.

 

PS: Om det at andre syns spillet er bra betyr allt for dere , så har jeg også sett at spillet fikk 97% / 100% et sted. Kommer med link om jeg finner tilbake!

Eg ser berre at folk seier at fjesa er veldig bra eg.... kan du vise til der det står at fjesa er dårlege?

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

altså... enten spiller du det og liker det. eller så spiller du det ikke pga at du ikke liker det.

 

score osv. betyr svært lite, men det gir en god pekepinne på ka du kan forvente.

Lenke til kommentar

Hvordan kan dere la en karakter la dere få bestemme om ett spill er bra eller ikke? Herregud vi er da tenkende individer som faktisk har egne meninger. Jeg har sett spill som "bare" fikk 5 / 10 eller 6 / 10 og jeg digger dem den dag i dag! Folk er da forskjellige når det gjelder spill og legger vekt på forskjellige områder når det gjelder spill. En anmeldelse skal bare gi en pekepinn på om ett spill er bra eller ikke, men det er helt opp til deg selv om det å kjøpe det er verdt det.

 

Så vær litt snill og tenk! Og 7,7 / 10 av GameSpy er da stort. Og så dette med ansikter! HL 2 og Vampire: BL har begge bygd på source engine så ansiktene skal egentlig generelt være ganske like, kanskje med litt mer finpussing på ett av spillene, men det er da smaks skyld. Selv skal jeg kjøpe HL2 OG Vampire: BL om ikke så lenge :thumbup: så lenge økonomien ordner seg...

Lenke til kommentar

Herregud, for en jævla stor vits. Det må være noe av dårligste jeg har prøvd i moderne spillalder. Jeg hadde virkelig gledet meg til dette spillet, så får jeg servert noe dritt som dette. Makan. De som har fått ekstra tid til å lage det også, så lager de ikke noe bedre enn dette. Rett og slett skuffende. Scenene i spillet er latterlige å se på, og jeg legger merke til flere bugs hele tiden. Stakkars idioten som kjøper spillet.

Lenke til kommentar

Ikke enig i at det var bedre enn HL2...

Bloodlines har virkelig skapt levende ansikt, da mener jeg bedre enn HL2.

 

paint degraderer desverre kvaliteten.

I min mening er øynene bedre, de har virkelig fått personene til å se creepy ut. Ellers er ansiktene bedre i HL2, de har også mye bedre ansiktsutrykk :yes:

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg har begynt og spille Vampire TM: bloodlines og synes det er morsomt.

Er litt små bugs men jeg overser den til fordel for stemning og den gode Vampire feelingen som White Wolf skapte med sitt penn og papir rollespill og som jeg synes er bra gjenskapt her. Var stor fan av Penn og Papir Vampire for en del år siden så jeg stor koser meg nå. Vil absolutt annbefale det til alle RPG entusiaster og spesielt de som har spillt White Wholf i penn og papir varianten.

 

Det kjører fint på mitt X800XT 256MB kort.

Men jeg har en kompis som også skulle spille dette på sin Athlon 64 maskin med 1 GB minne og nForce3 HK, GeForce 4 128 MB skjermkort.

han får kun beskjed om at vampire.exe has encountered an error...

Skulle være kompatibelt hw-messig.. noen andre som har hatt problemer med å få startet spillet?

Endret av Kane1855
Lenke til kommentar

Dialogene, historiene, settingen og oppdragene i Vampire: TM-B er etter min mening noe av det beste som har blitt utgitt siden Fallout 1 og 2. I tillegg har det velutviklede og ikke minst interessante personer. Synes også at det klarer å unngå en del vanlige klisjeer.

 

SÅ det stiller etter min mening i samme klasse som de to nevnte spillene, samt Baldur's Gate 1 og ikke minst Planescape. Det har høy gjenspillbarhet (tilsynelatende).

 

Kampmekanismene er i beste fall over middels, det er en god del bugs og enkelte småproblemer. Nok problemer til at spillet ikke fortjener en "topp" karakter. Men det er absolutt et spill som er vel verdt pengene.

 

Og Looper, hva med å si HVA du synes er dårlig med spillet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...