Gå til innhold

TES: er det proffe MW spillere her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen proff vil jeg ikke kalle meg, men jeg har da "runnet" spillet - Tribunal og Bloodmoon noen ganger. KjOrt igjennom med de "tre" vanlig klassene: Fighter, Mage og Thief. (i denne rekkefOlgen: Nord lv. 73, Breton, lv 68 og Wood-Elf, lv 56)

 

A "runne" Morrowind er vanskelig da du aldri egentlig blir ferdig med spillet. Men har tatt hovedquests.

Lenke til kommentar

Jeg har vell tilbrakt flere hundre timer forran Morrowind. Så jeg kan spillet ganske ut og inn.

 

Jeg har hatt mange characters over level 60. Det var en periode hvor jeg synes det var morsomst og være best. Da ble jeg level 100 på rundt 8 timer. Jeg har "vokst" med Morrowind og funnet ut at det er mye morsomere på de lavere levlene, og jeg legger nå mye større vekt på rollespilling.

Lenke til kommentar
Jeg har "vokst" med Morrowind og funnet ut at det er mye morsomere på de lavere levlene, og jeg legger nå mye større vekt på rollespilling.

Samme her, rollespilling er tingen. Jeg skulle engang starte en character som var mage og jeg skulle bare bruke staffs, men det var rett og slett alt for vanskelig, så jeg gadd ikke mer.

Lenke til kommentar
Det er ikke mulig. Ikke uten en trainer eller noen form for syk plugin.

 

Ergo så lyver han.

Helt feil, du kan fint bli over lv. 68. Ved å bli fengslet ofte nok, mister du poeng på skillene dine, dermed kan du få flere levels. Det var det som skjedde med min første character. Ble fengslet litt for ofte, pga nybegynnerproblemer. Han ble til slutt lv. 73

Lenke til kommentar
Det er ikke mulig. Ikke uten en trainer eller noen form for syk plugin.

 

Ergo så lyver han.

Helt feil, du kan fint bli over lv. 68. Ved å bli fengslet ofte nok, mister du poeng på skillene dine, dermed kan du få flere levels. Det var det som skjedde med min første character. Ble fengslet litt for ofte, pga nybegynnerproblemer. Han ble til slutt lv. 73

Det er også en master trainer som kan trene deg så skillen din forblir hundre, men du går opp i lvl, så sånn sett, kan man bli ganske høy level med 700 k :whistle:

Lenke til kommentar
Det er også en master trainer som kan trene deg så skillen din forblir hundre, men du går opp i lvl, så sånn sett, kan man bli ganske høy level med 700 k :whistle:

Jeg har feks 100 i longsword. Kan jeg da be en master trainer fortsette å trene meg selv om jeg har 100? Vil jeg da gå opp i level?

Lenke til kommentar
... men på åtte timer? :)

Selvsagt noe drøyt, og jeg må nok være enig det må taes litt med ei klype salt. Selvsagt er det mulig, men det krever MASSE penger til training, da det er den eneste muligheten få så mange skillpoints over kort periode. Å få så mange penger til å traine alle skills til 100, kan ikke fåes etter 4 timer spill. Jeg sier 4, pga at man må jo bruke mye tid for å løpe til alle master trainers også, samt at man må i fengsel ganske ofte

Lenke til kommentar
... men på åtte timer?  :)

Selvsagt noe drøyt, og jeg må nok være enig det må taes litt med ei klype salt. Selvsagt er det mulig, men det krever MASSE penger til training, da det er den eneste muligheten få så mange skillpoints over kort periode. Å få så mange penger til å traine alle skills til 100, kan ikke fåes etter 4 timer spill. Jeg sier 4, pga at man må jo bruke mye tid for å løpe til alle master trainers også, samt at man må i fengsel ganske ofte

Hvor og hva er en mastertrainer??!! Har liksom ikke lagt merke til de jeg.... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...