Gå til innhold

TES: er det proffe MW spillere her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det gjorde jeg allerede rundt lvl 20-30..drepte alt med ett slag altså..blir ganske kjedelig å være uberpowerful også...Men det er tungt å droppe all den flotte dyre armoren og de beste våpnene for å gjøre det vanskeligere...de får liksom en affeksjonsverdi :p Å øke difficulty-slidern går jo selvsagt an, men det blir ikke vanskeligere, monstrene får bare høyere hitpoints så man må denge i 2 minutter (hamre på museknappen)..ikke spesiellt givende nei.

enig med deg

mye gøyere å gjøre det den tunge veien

hadde en karakter i lvl 60 på to dager hadde bare quicksavet den.

så startet en venn av meg en ny karakter og gjett hva han gjør??

... trykker på F5 og BOM karakteren min er bommelom borte

Lenke til kommentar
Monk var kjedelig. Anbefales ikke.

Jeg syntes det var kjempegøyt å slå til folk med bare hendene! Er det noen som vet om en mod som gjør at du kan angripe spøkelser og andre slike vesener med hendene, eller går det allerede? Har ikke prøvd det, men de har jo "normal weapon resistance" eller noe...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
jeg er i lvl 68 med 100 i alle skills uten en eneste plugin og de beste våpem har klart alle hoved quest alle daedra ting er gjennomsøkt har gjort hus quest og begge expansjon er klart det er ikke mer å gjøre :(

Hørt om punktum? Det er den tasten som er to knapper til høyre for "m"... Bruk den! ;)

 

Hvis du mangler ting å gjøre, så kan du jo starte om igjen med en helt annen character-type.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har en thief som er i level 100 i nesten alt... :)

Og det har du selvfølgelig trent opp uten å bruke penger!(?) :p Hvis man har et par mill så er det ikke så veldig vanskelig :whistle: .

Hehe, jeg har så mye penger at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av dem, synst det er rart at fyren klarer å gå med litt over 1 mill på seg :p

Lenke til kommentar
Jeg har en thief som er i level 100 i nesten alt... :)

Og det har du selvfølgelig trent opp uten å bruke penger!(?) :p Hvis man har et par mill så er det ikke så veldig vanskelig :whistle: .

Hehe, jeg har så mye penger at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av dem, synst det er rart at fyren klarer å gå med litt over 1 mill på seg :p

:p Når jeg sier "et par" mener jeg som oftest fem-seks, men det er vel alikavel ikke nok til å imponere deg ;)

Lenke til kommentar
:p Når jeg sier "et par" mener jeg som oftest fem-seks, men det er vel alikavel ikke nok til å imponere deg ;)

Hehe, trenger ikke så grasalt mye penger for det da, dessuten tror jeg ikke mange gidder å sitte å makke i veg så lenge heller da. Må trykke på personen > velge training > velge type training > vente noen timer (i spillet!) hehe

 

Jeg gjorde ikke alt på en gang, litt slik her og det under spillingen etterhvert som jeg møtte på master trainers ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Å bli lvl 100 på åtte timer er ikke noe problem. Jeg har klart det på 5. Du må bare vite hvordan. Det er så utroli simpelt om du vet hvor noen flotte dyre ting ligger, og vet hvor master trainerene er! Det som tar lengst tid av alt er å selge ting til creeper/mudcraben :p

Lenke til kommentar
Å bli lvl 100 på åtte timer er ikke noe problem. Jeg har klart det på 5. Du må bare vite hvordan. Det er så utroli simpelt om du vet hvor noen flotte dyre ting ligger, og vet hvor master trainerene er! Det som tar lengst tid av alt er å selge ting til creeper/mudcraben :p

Derfor skaffer man bare mods med nye selgere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...