Gå til innhold

TES: er det proffe MW spillere her?


Anbefalte innlegg

Å bli lvl 100 på åtte timer er ikke noe problem. Jeg har klart det på 5. Du må bare vite hvordan. Det er så utroli simpelt om du vet hvor noen flotte dyre ting ligger, og vet hvor master trainerene er! Det som tar lengst tid av alt er å selge ting til creeper/mudcraben  :p

Derfor skaffer man bare mods med nye selgere :p

Hva er vel egentlig hensikten med dette? Når alt kommer til alt, så er det bare en slitsom måte å "fjuske" på. Nei, man fjusker ikke, men resultatet blir det samme. Menmen, noen syntes vel det er gøyt å speedlevle :roll:

 

Edit: Nei, jeg vil ikke høre et argument som ligner "jammen, da fjusker du når du spiller og, for du kommer opp i levels til slutt...", det er rett og slett dødfødt ;)

 

Edit2: Dette innlegget var ikke ment som noe ultra-kritisk som skal rakke ned på de som speedlevler, bare få å få all tvil fjernet :)

Endret av ProZaC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å bli lvl 100 på åtte timer er ikke noe problem. Jeg har klart det på 5. Du må bare vite hvordan. Det er så utroli simpelt om du vet hvor noen flotte dyre ting ligger, og vet hvor master trainerene er! Det som tar lengst tid av alt er å selge ting til creeper/mudcraben  :p

Derfor skaffer man bare mods med nye selgere :p

Hva er vel egentlig hensikten med dette? Når alt kommer til alt, så er det bare en slitsom måte å "fjuske" på. Nei, man fjusker ikke, men resultatet blir det samme. Menmen, noen syntes vel det er gøyt å speedlevle :roll:

 

Edit: Nei, jeg vil ikke høre et argument som ligner "jammen, da fjusker du når du spiller og, for du kommer opp i levels til slutt...", det er rett og slett dødfødt ;)

 

Edit2: Dette innlegget var ikke ment som noe ultra-kritisk som skal rakke ned på de som speedlevler, bare få å få all tvil fjernet :)

Hehe, jeg skjønner godt hva du mener ProZaC. Jeg liker ikke å speedlevele men det var egentlig ment som et tips for folk som gjør det.. Hehe, jeg brukte laaang tid på å få min morrowind fyr opp i level 100. Dessuten så mener jeg at KO har delvis ødelagt morrowind på den måten han spiller på :p Har sagt det til fyren mange ganger men han hører ikke, hehe.

 

Men om folk liker å speedlevele som du sier så skal jeg ikke stå i veien for det. Folk kan gjøre som de vil for min del så lenge de ikke kommenterer måten jeg spiller morrwind på :w00t:

Lenke til kommentar

Er vell egentli jeg som bestemmer om jeg øderlegger morrowind på den måten jeg spiller :roll:

 

Men jeg er enig at det er mer arti å bruke lang tid på det, men når jeg akkuratt har starta på min 15 restart så er jeg litt lei av tidsbruk ;)

Men det som er litt arti er å speed. lvl, deretter å lage super npc's og kjempe mot dem.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt morrowind men har ikke rundet det... tor jeg var i lvl 50-70 eller no... hadde hvertfall tatt hele theives guild og ett av de "store husene" etter jeg var ferdig med theives guild hadde jeg evig med penger og artifacts.. dette gjorde at jeg kunne slå de beste vaktene i hele spillet.

etter jeg hadde gjennomført et sånt "hus" fikk jeg ett slott og da kunne det bli ganske kjedelig etterhvert..

forsåhvidt så var spillet ganske kult men jeg klarte å ødelegge cden min :p

det som er det hele med theives guild er jo at du får f.eks ringer og sånt....

jeg fikk en "summon noe firemonster" og den kunne brukes mange ganger på en charge dermed fikk jeg tatt livet av en supervakt og stjal armoret hans og begynte da å bli jakta på av de andre men etter en god stund var det bare å slå de ned i mens man løp fram og tilbkae fra butikken og fikke utrolig med penger på lite tid........

Endret av terrorsauraistlin
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest member-60584

talking mud crab = cheats IMO

 

men skjønner ikke helt koffor ting har 60 000 i verdi osv...

 

når du ikke får solgt ting for mer enn 2000...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...