Blausen Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 I fengselet etter å ha møtt Alyx, stikker jeg av alene. Plutselig mens det står å loader nytt level, dukker hun opp rett foran meg igjen! Og det er selv om hun snakker med meg over høytaleranlegget. Etterhvert stenges døra jeg går forbi, og hun blir igjen der. Og etter å ha forsvart kontrollrommet en liten stund, kommer hun hoppende gjennom veggen. Da får jeg to alyxer på en gang faktisk. Se selv, Helt til venstre bak gitteret er den alyxen jeg møtte først
Blausen Skrevet 18. november 2004 Forfatter Skrevet 18. november 2004 Det skjedde faktisk ved neste loading også
chokke Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Det skjedde faktisk ved neste loading også hehe, send inn til valve, så fikser de det nok
Elendil Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Går det ann. Det har jo nesten berre vert tull med Half Life 2. Litt valve sin feil, men dei kan ikkje klandras for kildekoden som blei stjålen.
SkyMarshall Arts Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Haha, fin bøgg det. Har ikke sett noen enda jeg. Edit: Jo det har jeg, noen elektriske lysglimt så jeg gjennom veggen og gulbet et sted. Men ellers er dette usannsynelig perfekt gjennomført.
bensinkanna Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Har selv slete med at våpenet mitt forsvinner, har ikke bilde.
kdog Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Går det ann. Det har jo nesten berre vert tull med Half Life 2. Litt valve sin feil, men dei kan ikkje klandras for kildekoden som blei stjålen. tror du noen fysisk stakk av med kildekoden, slik at de satt igjen uten? HAHA
Mr.Garibaldi Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Er ganske bra, men virker som om det er et problem med skygger og tynne vegger. Har sett en del skygger gjennom veggen slik at jeg var forberedt på at det var noen der. Ikke like ille som at våpen stikker gjennom veggen på andre spill, men fortsatt ganske synlig. La best merke til det når fienden brant samtidig
henbruas Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Er ganske bra, men virker som om det er et problem med skygger og tynne vegger. Har sett en del skygger gjennom veggen slik at jeg var forberedt på at det var noen der. Ikke like ille som at våpen stikker gjennom veggen på andre spill, men fortsatt ganske synlig. La best merke til det når fienden brant samtidig Hm... Kan man skyte gjennom veggen på HL 2?
brillan Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Har spillet gjennom hl2 to ganger nå og har ikke sett en eneste bug eller grafikkfeil.
Mr.Garibaldi Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Hm... Kan man skyte gjennom veggen på HL 2? Godt spørsmål. Siden jeg var nesten tom for ammo, brukte jeg sagblad o.l. som ihvertfall ikke går gjennom veggen (men de ser meget morsomme halvt begravet i et vindu )... Får prøve det neste gang jeg spiller gjennom R...
chokke Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 sett de hvor ting er igjennom veggen (les: aliens på sandtraps) i hus og de skal til deg og du har døra lokket
Kasp Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Hvis ingen har lagt merke til det, så går det an å bunnyjumpe
PantZman Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 (endret) Hvis ingen har lagt merke til det, så går det an å bunnyjumpe dukk-hopp du mener? eller "cs" BJing? Endret 18. november 2004 av PantZman
Alt-Ctrl Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Fikk faktisk nøyaktig den samme bugen som blausen.
Elendil Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Går det ann. Det har jo nesten berre vert tull med Half Life 2. Litt valve sin feil, men dei kan ikkje klandras for kildekoden som blei stjålen. tror du noen fysisk stakk av med kildekoden, slik at de satt igjen uten? HAHA Har eg sagt det.
MemorY Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Hvis ingen har lagt merke til det, så går det an å bunnyjumpe Vet, er litt fett. Er ikke så veldig god da (enda )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå