Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så sint?

 

Du kunne ha laga steam kontoen din for lenge sida...

så kverulant?

 

Hva hadde vært vitsen med det? Fikk laget kontoen. Bare ikke logget på/registrert key/oppdatert spillet. Jeg burde kanskje gjort det også for lenge siden? Før jeg kjøpte det? Hvis du ikke vet hva du snakker om, hvorfor gidder du...?

Lenke til kommentar
ENDELIG har jeg fått installert spillet (etter å ha slitt med en bisarr Microsoft Installer-bug i flere timer) - jeg installerte fra DVD (fra Elkjøp).

Er det denne feilen du har slitt med?

 

"Kan ikke åpne denne installasjonspakken. Kontakt programvareleverandøren for å bekrefte at dette er en gyldig Windows Installer pakke."

 

Får opp denne feilmeldingen når jeg forsøker å installere.

Steam gikk greit men jeg får ikke installert HL2.

Hentet ned den siste versjonen av Installer men det hjalp ikke. Ga opp å få dette til etter noen timer.

Fikk heldigvis Halo 2 samtidig så kvelden var ikke helt ødelagt men begynner å bli rimelig fustrert nå.

 

Setter STOR pris på om det er noen som har en løsning på dette.

Lenke til kommentar

Vyper: Nei, jeg fikk en feilmelding om at installeren ikke klarte å finne filen 'hl2.ico1' i cabinet-fila hl24.cab - noe som ikke er så rart siden den filen ligger i hl25.cab. Eneste løsning var å reinstallere XP (som var long overdue uansett, men irriterende none the less). Det som skjedde etterpå var at når jeg skulle aktivere HL2 fikk jeg beskjed om å installere spillet .. noe jeg allerede hadde gjort.

 

Løsningen ble å fjerne Steam totalt, reinstallere det under C:\Program Files\Valve\Steam og så kjøre inn HL2 etter dette. Jeg fikk fortsatt ikke aktivert spillet helt, men fikk beskjed fra Steam om at jeg i det minste kunne spille mens de ventet på at systemet skulle bli mindre overbelastet.

Lenke til kommentar

Kverner i 1024x768 med 4x antialiasing og 8x anisotropisk filtrering. Ikke antydning til hakking på boksen min, selv med mye på skjermen samtidig. Jeg er overveldet av hvor bra enginen er. Blir spennende å se hva slags mods som presses ut på Steam-motoren i løpet av de neste månedene. Og ikke minst blir det moro å se hva DICE klarer å presse ut av BF2 med sin motor.

 

BTW: HL2 ser *utrolig* bra ut.

 

(Boksen min er en [email protected] med GF6800U og 1 gig ram.)

Lenke til kommentar
Jeg har kommet til ett brett der jeg overtar ett maskingevær og skyter ned endel fiender ,men hvordan i svarte kommer jeg meg videre??

Har stablet kasser alle mulige plasser ,men kommer meg ikke opp noen sted ,er det noen som kan hjelpe..

hvis det er snakk om den første maskgingevær tingen så må du skyte noe greier på høyre siden, så detter det ned en plate ting og du kan gå videre. du finner nok ut av det ;)

Takk ,jeg får prøve mer :whistle:

Lenke til kommentar
Cola Boks, du må gå igjennom flammene der med alle likene som henger og brenner.

Det er en passasje der som man ikke ser så godt.

 

Da kommer du videre 

 

HL2 er drittbra spill assa....

 

Regner med at jeg muligens snart er igjennom spillet

 

 

Sletta... litt spoiler... tok feil tråd! :cry:

Endret av Cornel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...