Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kverner i 1024x768 med 4x antialiasing og 8x anisotropisk filtrering. Ikke antydning til hakking på boksen min, selv med mye på skjermen samtidig. Jeg er overveldet av hvor bra enginen er. Blir spennende å se hva slags mods som presses ut på Steam-motoren i løpet av de neste månedene. Og ikke minst blir det moro å se hva DICE klarer å presse ut av BF2 med sin motor.

 

BTW: HL2 ser *utrolig* bra ut.

 

(Boksen min er en [email protected] med GF6800U og 1 gig ram.)

Hvorfor kjører du ikke alt på max da? Jeg kjører alt på max utenom øppløsningen som er på 1024x768 med Radeon9800pro, 1gb ram og xp2600. Ikke antydning til hakking :D

 

Grafikken er bra sweet.

Lenke til kommentar

noen som har funnet ruby ? har ikke funnet henne jeg i alle fall..

spilte på easy først, til jeg var halveis på airboat..nå spiller jeg hard, og er vel kanskje med slutten av coast line kapittelet ^ :wee:

spiller med helt ræva innstillinger. 0x AA/AF, 1024x768 ..low og medium på det meste... enda da har jeg lav fps.. :thumbdown:

:devil: DIE INTEL AND 512MB TWINMOS DIE :devil:

Lenke til kommentar

Heppsann alle sammen..

 

Vel.. spillet var vel alt det lovte og litt til. Er utroolig fornøyd, med unntak av en ting.. Jeg presterte å bli kasta ut av "brettet" med den båt/scooteren. Traff en tønne som eksploderte og jeg fløy opp på en bru hvor jeg faen ikke kom meg ned igjen.. reload.. arg.

 

En ting som jeg lurer på om hvorvidt bare er meg.. Jeg ble seriøst skremt av Doom3, fikset ikke å spille det om natta, full guffe lyd og mørt i rommet (dama var i peru). HalfLife2 er ikke i nærheten av å være så skremmende (skvettfaktorene er lavere), eller er det bare meg som begynner å bli gammel.. jaja..

 

Good gaming folks..

 

Escariot

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...